Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Casual food s.r.o. Práce se zabývá nejdříve teorií a poté se zabývá představením společnosti Casual food s.r.o., její historií a nabízenými službami, dále analýzou současných komunikačních aktivit a také analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Projektová část práce vychází z analýz získaných v praktické části. Na základě získaných informací je vytvořen projekt na komunikační aktivity v období listopad 2015 až duben 2016. Realizovaný projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a project to improve marketing communications of Casual food s.r.o. The work deals with the theory first and then we will present the company Casual food s.r.o., its history and services offered, as well as analysis of current communication activities and analysis of the external and internal environment of the company. Project part is based on analysis obtained in the practical part. Based on the information project is created for communication activities in the period November 2015 to April 2016. Realized project is subject to cost, time and risk analysis.
marketing communication, marketing mix, SWOT analysis, internet marketing, copywriting, competitiveness
Rozsah průvodní práce
82 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Casual food s.r.o. Práce se zabývá nejdříve teorií a poté se zabývá představením společnosti Casual food s.r.o., její historií a nabízenými službami, dále analýzou současných komunikačních aktivit a také analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Projektová část práce vychází z analýz získaných v praktické části. Na základě získaných informací je vytvořen projekt na komunikační aktivity v období listopad 2015 až duben 2016. Realizovaný projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a project to improve marketing communications of Casual food s.r.o. The work deals with the theory first and then we will present the company Casual food s.r.o., its history and services offered, as well as analysis of current communication activities and analysis of the external and internal environment of the company. Project part is based on analysis obtained in the practical part. Based on the information project is created for communication activities in the period November 2015 to April 2016. Realized project is subject to cost, time and risk analysis.
marketing communication, marketing mix, SWOT analysis, internet marketing, copywriting, competitiveness
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve firmě.
Vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace a analyzujte ekonomické dopady pro firmu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve firmě.
Vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace a analyzujte ekonomické dopady pro firmu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, c2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
EAGLE, Lynne. Marketing communications. First Edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
KOTLER, Philip a Fernando TRÍAS DE BES MINGOT. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 199 s. ISBN 80-247-0921-x.
ŠENKAPOUN, Pavel. Webcopywriting pro samouky: průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu. 1. vydání. Brno: Zoner Press, 2015, 207 stran. ISBN 978-80-7413-176-9.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2015, 232 stran. ISBN 978-80-251-4589-0.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, c2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
EAGLE, Lynne. Marketing communications. First Edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
KOTLER, Philip a Fernando TRÍAS DE BES MINGOT. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 199 s. ISBN 80-247-0921-x.
ŠENKAPOUN, Pavel. Webcopywriting pro samouky: průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu. 1. vydání. Brno: Zoner Press, 2015, 207 stran. ISBN 978-80-7413-176-9.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2015, 232 stran. ISBN 978-80-251-4589-0.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. 22 bodů.
Jaký je aktuální stav realizace projektu? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Zuzana Virglerová, Ph.D. 16 bodů.
Z jakých zdrojů budou Vaše návrhy financovány? Jak se projeví Vaše návrhy v kalkulaci výrobků? Zodpovězeno zcela.
Ing. Šárka Papadaki, Ph.D.
Kolik procent tržeb tvoří prodej přes internet? Zodpovězeno zcela.
Kdo je Vaše hlavní skupina zákazníků? Dělal jste si průzkum, že trh je schopen absorbovat vyšší cenu Vašich výrobků? Zodpovězeno zcela.
Ing. Aleksandr Ključnikov, Ph.D.
V práci uvádíte, že použité bannery byly drahé a neefektivní. Z čeho vychází Vaše konstatování? Zodpovězeno zcela.
Jak dlouho probíhala Vaše PPC kampaň? Zodpovězeno zcela.