V bakalářské práci je řešená problematika využití principů odměňovacího systému firmy Baťa, a. s. ve vybrané firmě. Hlavním cílem této práce je porovnat vybranou firmu se sys-témem řízení společnosti Baťa, a. s., a zjistit co firmě schází. Veškeré potřebné údaje o firmě Baťa, a. s. pro zpracování mé práce, jsou opatřeny ze státního okresního archivu ve Zlíně. Vybraná společnost POHODA**** se zabývá poskytováním služeb svým hostům. Při rozhovorech s ředitelem společnosti byly získány nejen základní údaje o společnosti, ale také analýza systému odměňování. Na závěr jsou na základě komparace zjištěné možnosti zlepšení, navrhnuté možné formy odměn a zaměstnaneckých výhod, které povedou k vnitřní motivaci zaměstnanců.
Anotace v angličtině
In this Bachelor thesis is analyzed issue of using the principles of remuneration system from Bata´s Company for the selected company. The main objective of this thesis is to compare the selected company with Bata management system and find out what the company missing. All the necessary information about the company Bata for processing my thesis are provided from State District Archive in Zlín. Selected company Pohoda**** is engaged in providing services to guests. In interview with the director of hotel was acquired not only basic information about the company, but also an analysis of the remuneration system. In conclusion, on the basis of comparison identified opportunities for improvement suggested possible forms of rewards and benefits that will lead to intrinsic motivation of employees.
Klíčová slova
odměňování, zaměstnanci, komparace, zaměstnanecké výhody, systém řízení Baťa
Klíčová slova v angličtině
remuneration, employees, comparison, employee benefits, Bata management system
Rozsah průvodní práce
58 s. (96 178 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci je řešená problematika využití principů odměňovacího systému firmy Baťa, a. s. ve vybrané firmě. Hlavním cílem této práce je porovnat vybranou firmu se sys-témem řízení společnosti Baťa, a. s., a zjistit co firmě schází. Veškeré potřebné údaje o firmě Baťa, a. s. pro zpracování mé práce, jsou opatřeny ze státního okresního archivu ve Zlíně. Vybraná společnost POHODA**** se zabývá poskytováním služeb svým hostům. Při rozhovorech s ředitelem společnosti byly získány nejen základní údaje o společnosti, ale také analýza systému odměňování. Na závěr jsou na základě komparace zjištěné možnosti zlepšení, navrhnuté možné formy odměn a zaměstnaneckých výhod, které povedou k vnitřní motivaci zaměstnanců.
Anotace v angličtině
In this Bachelor thesis is analyzed issue of using the principles of remuneration system from Bata´s Company for the selected company. The main objective of this thesis is to compare the selected company with Bata management system and find out what the company missing. All the necessary information about the company Bata for processing my thesis are provided from State District Archive in Zlín. Selected company Pohoda**** is engaged in providing services to guests. In interview with the director of hotel was acquired not only basic information about the company, but also an analysis of the remuneration system. In conclusion, on the basis of comparison identified opportunities for improvement suggested possible forms of rewards and benefits that will lead to intrinsic motivation of employees.
Klíčová slova
odměňování, zaměstnanci, komparace, zaměstnanecké výhody, systém řízení Baťa
Klíčová slova v angličtině
remuneration, employees, comparison, employee benefits, Bata management system
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti řízení lidských zdrojů se zaměřením na odměňování zaměstanců.
Praktická část
Analyzujte odměňovací systém a jeho principy ve vybrané firmě.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve vybrané firmě s odměňovacím systémem ve společnosti Baťa a.s. do roku 1945.
Na základě provedené komparace navrhněte strategii pro implementaci zásad odměňovacího systému firmy Baťa a.s. do roku 1945 do vybrané firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti řízení lidských zdrojů se zaměřením na odměňování zaměstanců.
Praktická část
Analyzujte odměňovací systém a jeho principy ve vybrané firmě.
Proveďte komparaci zjištěných poznatků analýzy ve vybrané firmě s odměňovacím systémem ve společnosti Baťa a.s. do roku 1945.
Na základě provedené komparace navrhněte strategii pro implementaci zásad odměňovacího systému firmy Baťa a.s. do roku 1945 do vybrané firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. A Handbook of Human Resource Management Practice. 9th ed. London: Kogan Page, 2003, 979 s. ISBN 0-7494-4105-4.
ARMSTRONG, Michael. Odměňování pracovníků. 1. české vyd. Praha: Grada, 2009, 442 s. ISBN 978-80-247-2890-2.
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy: 10. vydání. 1. české vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Management lidských zdrojů. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2007, 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015, 399 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. A Handbook of Human Resource Management Practice. 9th ed. London: Kogan Page, 2003, 979 s. ISBN 0-7494-4105-4.
ARMSTRONG, Michael. Odměňování pracovníků. 1. české vyd. Praha: Grada, 2009, 442 s. ISBN 978-80-247-2890-2.
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy: 10. vydání. 1. české vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana. Management lidských zdrojů. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2007, 485 s. ISBN 978-80-7179-893-4.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015, 399 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
Přílohy volně vložené
P I Platová tabuľka
P II Fotografie
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí : Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková (24b):
Budou vámi navržená opatření využita v praxi? Na jaká úskalí jste narazila při komparaci firmy Baťa, a.s. (výrobní firmy) a oblasti služeb (Hotel Pohoda)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Ing. Monika Sýkorová (21b):
Proč jste nezvolila ke komparaci výrobní firmy? Jaká úsklaí přinesla komparace výrobní firmy Baťa, a.s. do roku 1945 a současné oblasti služeb - Hotel Pohoda? Kdyby jste měla definovat tři hlavní přínosy vaší práce pro současnou praxi, které by to byly? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.: Navrhovala jste zaměření hoteu na zahraniční klientelu, proč by cizinci měli jezdit do Hotelu Pohoda? Jakou má tento hotel konkurenční výhodu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Ing. Petr Novák, Ph.D.: Jedním z přínosů je podle Vás zvýšení efektivity, v čem to spočívá? Jak byste definovala efektivní proces v hotelu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Ing. Monika Horáková, Ph.D.: Co vás vedlo abyste právě systém odměňování Baťa aplikovala na Hotel Pohoda? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ