Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., a navržení marketingové strategie, která je ucelená, jasně definovaná a pomůže společnosti k lepším výsledkům, vyšší spokojenosti vedení společnosti, i majitelů a celkově ke zlepšení stavu. V rámci řešení byla využita situační analýza zahrnující analýzu vnějšího prostředí podniku, PESTLE, a analýzy vnitřního prostředí analyzované společnosti - Porterovu analýzu (model pěti sil) a SW analýzu. Výsledky situační analýzy byly shrnuty v rámci analýzy SWOT. Marketingová strategie analyzované společnosti nebyla jasně definovaná, proto v rámci analýzy marketingové strategie byly jednotlivé využívané marketingové nástroje zařazeny do dílčích strategií prvků marketingového mixu a byla navržena doporučení pro analyzovanou společnost. Hlavním přínosem a výsledkem práce bylo vytvoření jasně definované marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., která vychází z vrcholné korporátní strategie, a definuje dílčí strategie jednotlivých prvků marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company KAR-mobil Ltd. and to make a marketing strategy proposal which would be coherent, clearly defined and thus resulting in better operating achievements, moreover leading to the management and owners greater sense of satisfaction and a better company state of affairs in general.
For this purpose the situational analysis has been made comprising external environment analysis of the enterprise PESTLE, the internal environment analysis Porter analysis - 5 forces model and the SW analysis. The results of the situational analysis have been summarized within the SWOT analysis.The marketing analysis of the given company has not been clearly defined and that´s why the individual marketing instruments were included into partial strategies of the marketing mix elements within the marketing strategy analysis and some proposals were introduced as to the company mentioned above.
The greatest strength of the thesis is the clearly defined marketing strategy of the company KAR-mobil, Ltd. which is based on the top corporate strategy and defines the partial strategies of the individual marketing mix elements.
Cílem bakalářské práce byla analýza současné marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., a navržení marketingové strategie, která je ucelená, jasně definovaná a pomůže společnosti k lepším výsledkům, vyšší spokojenosti vedení společnosti, i majitelů a celkově ke zlepšení stavu. V rámci řešení byla využita situační analýza zahrnující analýzu vnějšího prostředí podniku, PESTLE, a analýzy vnitřního prostředí analyzované společnosti - Porterovu analýzu (model pěti sil) a SW analýzu. Výsledky situační analýzy byly shrnuty v rámci analýzy SWOT. Marketingová strategie analyzované společnosti nebyla jasně definovaná, proto v rámci analýzy marketingové strategie byly jednotlivé využívané marketingové nástroje zařazeny do dílčích strategií prvků marketingového mixu a byla navržena doporučení pro analyzovanou společnost. Hlavním přínosem a výsledkem práce bylo vytvoření jasně definované marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., která vychází z vrcholné korporátní strategie, a definuje dílčí strategie jednotlivých prvků marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company KAR-mobil Ltd. and to make a marketing strategy proposal which would be coherent, clearly defined and thus resulting in better operating achievements, moreover leading to the management and owners greater sense of satisfaction and a better company state of affairs in general.
For this purpose the situational analysis has been made comprising external environment analysis of the enterprise PESTLE, the internal environment analysis Porter analysis - 5 forces model and the SW analysis. The results of the situational analysis have been summarized within the SWOT analysis.The marketing analysis of the given company has not been clearly defined and that´s why the individual marketing instruments were included into partial strategies of the marketing mix elements within the marketing strategy analysis and some proposals were introduced as to the company mentioned above.
The greatest strength of the thesis is the clearly defined marketing strategy of the company KAR-mobil, Ltd. which is based on the top corporate strategy and defines the partial strategies of the individual marketing mix elements.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingové strategie.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., zhodnoťte silné a slabé stránky marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Zpracujte návrh nové marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se marketingové strategie.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o., zhodnoťte silné a slabé stránky marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Zpracujte návrh nové marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2002, 172 s. ISBN 80-7179-578-x.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SILK, Alvin J. What is Marketing? 1st ed. Boston: Harvard Business School Press, 2006, 207 s. ISBN 978-1-4221-0460-6.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2002, 172 s. ISBN 80-7179-578-x.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SILK, Alvin J. What is Marketing? 1st ed. Boston: Harvard Business School Press, 2006, 207 s. ISBN 978-1-4221-0460-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Ing. Barbora Haltofová 17 bodů.
V rámci SWOT analýzy rovněž prosím o vysvětlení identifikované příležitosti. Možnost vytížení zaměstnanců a taktické přesuny řízení poptávky. Zodpovězeno částečně. Konzultoval autor své návrhy s vedením společnosti? Budou některé z jeho návrhů realizovány? Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 12 bodů.
Může student uvést, jaké marketingové strategie jsou na základě informačních a publikačních zdrojů známy? Zodpovězeno částečně. Může student prezentovat jasný cíl a koncepci jím navrhovaných nástrojů marketingového mixu, které vnímá jako návrh marketingové strategie? Zodpovězeno částečně.