V teoretické části DP shrnuje pojmy a zákonitosti marketingu neziskových organizací se specializací organizací ekologických. Praktická část je věnována ekologickému sdružení Arnika. Projektovou část tvoří vlastní projektpro sdružení Arnika a jeho kampaň "Šetrné papírování", projekt je nazván "Reklama bez papíru".
Anotace v angličtině
In the theoretical part of my dissertation there are general terms and regularities of marketing in non-profit organizations, especially in the ecologic ones. The pracice part is about Arnika organization. The last -project part is about my own project for the Arnika organization called ''Advertising without paper‘‘.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, neziskové organizace, ekologické organizace, ekologie, sdružení Arnika
V teoretické části DP shrnuje pojmy a zákonitosti marketingu neziskových organizací se specializací organizací ekologických. Praktická část je věnována ekologickému sdružení Arnika. Projektovou část tvoří vlastní projektpro sdružení Arnika a jeho kampaň "Šetrné papírování", projekt je nazván "Reklama bez papíru".
Anotace v angličtině
In the theoretical part of my dissertation there are general terms and regularities of marketing in non-profit organizations, especially in the ecologic ones. The pracice part is about Arnika organization. The last -project part is about my own project for the Arnika organization called ''Advertising without paper‘‘.
Klíčová slova
Marketing, komunikace, neziskové organizace, ekologické organizace, ekologie, sdružení Arnika
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací v nekomerční sféře a formulujte teoretická východiska pro analýzu nekomerčních marketingových komunikací neziskové ekologické organizace ARNIKA.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte současný stav marketingových komunikací v oblasti environmentální problematiky u nás i ve světě, zaměřte se na konkrétní neziskovou ekologickou organizaci zabývající se problematikou životního prostředí s důrazem na její komunikační strategii.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy zpracujte vlastní projekt pro neziskovou ekologickou organizaci ARNIKA, definujte přednosti navrhovaného řešení, případná rizika.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací v nekomerční sféře a formulujte teoretická východiska pro analýzu nekomerčních marketingových komunikací neziskové ekologické organizace ARNIKA.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte současný stav marketingových komunikací v oblasti environmentální problematiky u nás i ve světě, zaměřte se na konkrétní neziskovou ekologickou organizaci zabývající se problematikou životního prostředí s důrazem na její komunikační strategii.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy zpracujte vlastní projekt pro neziskovou ekologickou organizaci ARNIKA, definujte přednosti navrhovaného řešení, případná rizika.
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T. J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996
Rektořík, J. a kol.: Organizace neziskového sektoru, EKOPRESS, s.r.o.,.Praha 2001
Čepelka, O. a spol.: Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru, Omega, Praha, 1997
Čepelka, O., Nestátní neziskové organizace v Evropské unii,Omega Liberec, Liberec 2003
Pospíšil, P.: Efektivní Public Relations a media relations, Computer Press, Praha, 2002
Němec, P.: Public relations - komunikace v konfliktních a krizových situacích, 1. vyd. Praha, Management Press 1999
Svoboda, V.: Marketingové komunikace, 1. vyd. Brno, Mospra 1997
Nagyová, J.: Marketingová komunikace není pouze reklama, 1. vyd. Praha, VOX 1999
Vysekalová, J., Strnad, P., Vydrová, J.: Základy marketingu, 1. vyd. Praha, Fortuna 1997
Lesley, P.: Public relations, 1. vyd. Praha, Victoria Publishing 1995
Stehlík, E.: Obecné zásady marketingu a marketingový mix ziskových a neziskových organizací, 1. vyd. Brno, Mospra 1997
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T. J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996
Rektořík, J. a kol.: Organizace neziskového sektoru, EKOPRESS, s.r.o.,.Praha 2001
Čepelka, O. a spol.: Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru, Omega, Praha, 1997
Čepelka, O., Nestátní neziskové organizace v Evropské unii,Omega Liberec, Liberec 2003
Pospíšil, P.: Efektivní Public Relations a media relations, Computer Press, Praha, 2002
Němec, P.: Public relations - komunikace v konfliktních a krizových situacích, 1. vyd. Praha, Management Press 1999
Svoboda, V.: Marketingové komunikace, 1. vyd. Brno, Mospra 1997
Nagyová, J.: Marketingová komunikace není pouze reklama, 1. vyd. Praha, VOX 1999
Vysekalová, J., Strnad, P., Vydrová, J.: Základy marketingu, 1. vyd. Praha, Fortuna 1997
Lesley, P.: Public relations, 1. vyd. Praha, Victoria Publishing 1995
Stehlík, E.: Obecné zásady marketingu a marketingový mix ziskových a neziskových organizací, 1. vyd. Brno, Mospra 1997