Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu na zvýšení atraktivity centra sportu a zdraví. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Obsahem teoretické části je teoretická rešerše vztahující se k tématu volného času a volnočasových aktivit, zdravého životního stylu a marketingu služeb. Analytická část obsahuje analýzu současného stavu centra sportu a zdraví. V této části je provedena analýza poskytovaných služeb, ekonomická analýza a analýza poptávky centra sportu a zdraví. Na základě informací z těchto provedených analýz je vypracováno konkrétní projektové řešení ke zvýšení atraktivity centra. Tento projekt je následně podroben nákladové a časové analýze a analýze rizik.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on creating project for increasing the attractiveness of sport and health centre. It is divided into three parts: theoretical, analytic and project. Theoretical part is devoted to a literal research related to the topic of leisure time and leisure activities, healthy lifestyle and marketing services. The analytic part contains analysis of the current state in the sport and health centre. In this section is an analysis of current services, economic analysis and analysis of demand of sport and health centre. Based on the information obtained from these analyses, the project for increasing the attractiveness is developed. In conclusion the project is evaluated by a cost and time analysis and risk analysis.
Klíčová slova
Volný čas, volnočasové aktivity, zdravý životní styl, fitness, wellness,
marketing služeb, portfolio služeb, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu na zvýšení atraktivity centra sportu a zdraví. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Obsahem teoretické části je teoretická rešerše vztahující se k tématu volného času a volnočasových aktivit, zdravého životního stylu a marketingu služeb. Analytická část obsahuje analýzu současného stavu centra sportu a zdraví. V této části je provedena analýza poskytovaných služeb, ekonomická analýza a analýza poptávky centra sportu a zdraví. Na základě informací z těchto provedených analýz je vypracováno konkrétní projektové řešení ke zvýšení atraktivity centra. Tento projekt je následně podroben nákladové a časové analýze a analýze rizik.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on creating project for increasing the attractiveness of sport and health centre. It is divided into three parts: theoretical, analytic and project. Theoretical part is devoted to a literal research related to the topic of leisure time and leisure activities, healthy lifestyle and marketing services. The analytic part contains analysis of the current state in the sport and health centre. In this section is an analysis of current services, economic analysis and analysis of demand of sport and health centre. Based on the information obtained from these analyses, the project for increasing the attractiveness is developed. In conclusion the project is evaluated by a cost and time analysis and risk analysis.
Klíčová slova
Volný čas, volnočasové aktivity, zdravý životní styl, fitness, wellness,
marketing služeb, portfolio služeb, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární poznatky vztahující se k marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současnou nabídku služeb a ekonomickou situaci.
Charakterizujte poptávku centra sportu a zdraví.
Vypracujte konkrétní projektové řešení na zvýšení atraktivity centra.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární poznatky vztahující se k marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současnou nabídku služeb a ekonomickou situaci.
Charakterizujte poptávku centra sportu a zdraví.
Vypracujte konkrétní projektové řešení na zvýšení atraktivity centra.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEECH, John G. a Simon CHADWICK. The marketing of sport. Harlow: Prentice Hall/Financial Times, 2007, 555 s. ISBN 978-0-273-68826-6.
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009, 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
HOLLENSEN, Svend. Marketing planning: a global perspective. 2nd ed. Maidenhead: McGraw-Hill Education, 2010, 430 s. ISBN 9780077127138.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BEECH, John G. a Simon CHADWICK. The marketing of sport. Harlow: Prentice Hall/Financial Times, 2007, 555 s. ISBN 978-0-273-68826-6.
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009, 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
HOLLENSEN, Svend. Marketing planning: a global perspective. 2nd ed. Maidenhead: McGraw-Hill Education, 2010, 430 s. ISBN 9780077127138.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (26 b.): doc. Tučková:
Do jaké míry budou Vaše projekty využity ve společnosti? Zodpovězeno zcela.
Na str. 52 je vidět nárůst tržeb (zisku) daného centra, co tedy nutí podnikatele v této fázi života podniku k rozšíření služeb? Nebylo by lepší ponechat situaci tak, jak je? Zodpovězeno zcela.
OP (20 b.): Ing. Virglerová, Ph.D.:
Jak jste vykalkulovala provozní náklady na str. 95 ve výši 30 Kč/hod?
Doplňující otázky: prof. Ondrčka:
Pomohly vám použité zahraniční literární zdroje v analytické části? Zodpovězeno zcela.
Ing. Dědek, MBA:
Kdo je cílová skupina tohoto produktu? Zodpovězeno zcela.
Ing. Slinták, Ph.D.
Provedla jste rozpočet nákladů na daný projekt? Máte někde spočítané, co tento projekt společnosti přinese, tedy provedla jste srovnání výnosů a nákladů? A pokud ano, jedná se o rentabilní záležitost? Zodpovězeno zcela.