Bakalářská práce se zabývá povědomím o Fakultě managementu a ekonomiky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část, popisuje neziskový sektor, marketing neziskového sektoru, dále prostředí, ve kterém se škola nachází na trhu, marketing a marketingový mix školy. Praktická část se věnuje představení školy a fakulty, analyzuje povědomí o fakultě prostřednictvím dotazníkových šetření a zpracování výsledků dosažených v analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the awareness of the Faculty of Management and Economics at Tomas Bata University in Zlín, amongst secondary school students in the Zlín region. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first, theoretical part describes the non-profit sector and how it is marketed. The thesis then goes on to explain the environment in which the school is located in the market as well as the school´s marketing and marketing mix. The practical part introduces the school and the faculty and analyses the awareness of the faculty via a questionnaire survey and an adaptation of results achieved in the analysis.
Klíčová slova
Neziskový sektor, marketing školy, marketingový mix, škola, prostředí školy
Klíčová slova v angličtině
Non-profit sector, school marketing, marketing mix, school, school environment
Rozsah průvodní práce
72 s. (101 665 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá povědomím o Fakultě managementu a ekonomiky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část, popisuje neziskový sektor, marketing neziskového sektoru, dále prostředí, ve kterém se škola nachází na trhu, marketing a marketingový mix školy. Praktická část se věnuje představení školy a fakulty, analyzuje povědomí o fakultě prostřednictvím dotazníkových šetření a zpracování výsledků dosažených v analýze.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the awareness of the Faculty of Management and Economics at Tomas Bata University in Zlín, amongst secondary school students in the Zlín region. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first, theoretical part describes the non-profit sector and how it is marketed. The thesis then goes on to explain the environment in which the school is located in the market as well as the school´s marketing and marketing mix. The practical part introduces the school and the faculty and analyses the awareness of the faculty via a questionnaire survey and an adaptation of results achieved in the analysis.
Klíčová slova
Neziskový sektor, marketing školy, marketingový mix, škola, prostředí školy
Klíčová slova v angličtině
Non-profit sector, school marketing, marketing mix, school, school environment
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši z marketingu neziskových organizací, marketingu vzdělávacích institucí a prostředí, ve kterém se vzdělávací instituce nachází.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav povědomí o Fakultě managementu a ekonomiky mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji.
Proveďte doporučení vztahující se ke zlepšení image vzdělávací instituce.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši z marketingu neziskových organizací, marketingu vzdělávacích institucí a prostředí, ve kterém se vzdělávací instituce nachází.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav povědomí o Fakultě managementu a ekonomiky mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji.
Proveďte doporučení vztahující se ke zlepšení image vzdělávací instituce.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 9788087500019.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012,173 s. ISBN 9788074352300.
DEÁK, Petr. Kvalita a image manažerských škol. Vyd. 1. Praha: ASPI, 2005, 141 s. ISBN 8073570904.
SOUKALOVÁ, Radomila. Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. Zlín: VeRBuM, 2011, 115 s. ISBN 9788087500149.
ANDREASEN, Alan R a Philip KOTLER. Strategic marketing for nonprofit organizations. 7th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, c2008, xxii, 504 s. ISBN 9780131753723.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 9788087500019.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012,173 s. ISBN 9788074352300.
DEÁK, Petr. Kvalita a image manažerských škol. Vyd. 1. Praha: ASPI, 2005, 141 s. ISBN 8073570904.
SOUKALOVÁ, Radomila. Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. Zlín: VeRBuM, 2011, 115 s. ISBN 9788087500149.
ANDREASEN, Alan R a Philip KOTLER. Strategic marketing for nonprofit organizations. 7th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, c2008, xxii, 504 s. ISBN 9780131753723.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce Mgr. Jan Kramoliš Ph.D. {-} 25 bodů
Jak se stavíte k používání anglických sloganů v propagačních materiálech ''light your fame, be fameous, join our famely'' apod. vzhledem k účinnosti marketingu u uchazečů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Setkala jste se v průběhu sestavování analýz i s nějakými výrazně negativními či pozitivními reakcemi? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce Ing. Monika Horáková Ph.D. {-} 22 bodů
Jakým způsobem byste zabránila negativnímu šíření o povědomí Fame? Např. z důvodů nekvalitních student. ZODPOVĚZENO ZCELA
Na dnu otevřených dveří Fame jste zjistila, že 37 % žáků se o fakultě dovídá ze své SŠ. Jaké současné nástroje propagace fakulta využívá a co byste doporučila ke zlepšení? ZODPOVĚZENO ZCELA