Cílem této diplomové práce je projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb kadeřnictví Styl s úmyslem zvýšit loajalitu a spokojenost stávajících zákazníků, získat nové zákazníky a zvýšit konkurenceschopnosti kadeřnictví v místě podnikání. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu služeb s hlavním zaměřením na analýzu marketingového mixu a vztahový marketing. V praktické části je nejprve představeno kadeřnictví Styl, provedena situační analýza, analýza marketingového mixu, dotazníkové šetření a shrnující SWOT analýza. Na základě poznatků z analytické části je navržen projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The objective of this diploma thesis is project of expanding services and improved competitiveness of hairdresser Style with the intention of increasing the loyalty and satisfaction of current customers, obtain new customers and increase competitiveness. The first part contains theoretical knowledge about marketing of services with a primary focus on the analysis of the marketing mix and relationship marketing. In the partical part is first of all introduced the hairdresser Styl, followed by a PEST analysi, Porter´s five forces analysis, marketing mix analysis, questionnaire survey and summary SWOT analysis. Based on knowledge of the analytical part is created the project of expanding services and improved competitiveness. This project is analyzed by cost, time and risk analysis.
marketing of services, marketing mix, relationship marketing, PEST analysis, Porter´s five forces analysis, SWOT analysis, hairdresser
Rozsah průvodní práce
100
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb kadeřnictví Styl s úmyslem zvýšit loajalitu a spokojenost stávajících zákazníků, získat nové zákazníky a zvýšit konkurenceschopnosti kadeřnictví v místě podnikání. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu služeb s hlavním zaměřením na analýzu marketingového mixu a vztahový marketing. V praktické části je nejprve představeno kadeřnictví Styl, provedena situační analýza, analýza marketingového mixu, dotazníkové šetření a shrnující SWOT analýza. Na základě poznatků z analytické části je navržen projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The objective of this diploma thesis is project of expanding services and improved competitiveness of hairdresser Style with the intention of increasing the loyalty and satisfaction of current customers, obtain new customers and increase competitiveness. The first part contains theoretical knowledge about marketing of services with a primary focus on the analysis of the marketing mix and relationship marketing. In the partical part is first of all introduced the hairdresser Styl, followed by a PEST analysi, Porter´s five forces analysis, marketing mix analysis, questionnaire survey and summary SWOT analysis. Based on knowledge of the analytical part is created the project of expanding services and improved competitiveness. This project is analyzed by cost, time and risk analysis.
marketing of services, marketing mix, relationship marketing, PEST analysis, Porter´s five forces analysis, SWOT analysis, hairdresser
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně poskytovaných služeb kadeřnictví Styl.
Na základě předchozí analýzy vypracujte projektové řešení rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti kadeřnictví Styl.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu služeb.
Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně poskytovaných služeb kadeřnictví Styl.
Na základě předchozí analýzy vypracujte projektové řešení rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti kadeřnictví Styl.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
HOFFMAN, K. Douglas et al. Services marketing: concepts, strategies and cases. Australia: Cengage Learning, 2014, 624 s. ISBN 978-1-4737-0912-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LOVELOCK, Christopher H. a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 6th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, 2007, 648 s. ISBN 0-13-205676-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
HOFFMAN, K. Douglas et al. Services marketing: concepts, strategies and cases. Australia: Cengage Learning, 2014, 624 s. ISBN 978-1-4737-0912-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LOVELOCK, Christopher H. a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 6th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, 2007, 648 s. ISBN 0-13-205676-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. 24 bodů.
Z jakého důvodu budou nájemci platit za vybavení vedle samotného nájmu? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: doc.Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. 22 bodů.
Na str. 67, je tvrzení viz výše, prosím jakou analýzou byste tvrzení podložila?
Co a jak byste hodnotila? Zodpovězeno zcela.