Cílem této práce je analyzovat finanční a prodejní situaci společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Protože analýza je velmi široký pojem, takže se omezila jen na finanční a prodejní analýzu nejlepšího marketingového nástroje společnosti, letáku Proton. Práce byla rozdělena na finanční a prodejní situaci a z výsledku práce vzniklo doporučení, jak postupovat v některých situacích v následujícím období, co by měla společnost zlepšit a v kterých oblastech si počíná výborně.
Anotace v angličtině
The main goal of this diploma is analyse of financial and sale status of HP TRONIC Zlín company. This analyse is focusing into financial and sale status of the most important marketing instrument of HP which is leaflet PROTON. This diploma is divided into financial and sales part. The result of this diploma are recommendations how to continue in different situations in next period, which activities has to be improved and where are company´s strengts.
Klíčová slova
leták Proton, akční cena, marže, nákupní cena, prodejní cena, vlastní značka, náklady, cena distribuce, zisk
Klíčová slova v angličtině
leatlet Proton, bargain, margin, purchase price, own brand, cost, price of distribution, profit
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je analyzovat finanční a prodejní situaci společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Protože analýza je velmi široký pojem, takže se omezila jen na finanční a prodejní analýzu nejlepšího marketingového nástroje společnosti, letáku Proton. Práce byla rozdělena na finanční a prodejní situaci a z výsledku práce vzniklo doporučení, jak postupovat v některých situacích v následujícím období, co by měla společnost zlepšit a v kterých oblastech si počíná výborně.
Anotace v angličtině
The main goal of this diploma is analyse of financial and sale status of HP TRONIC Zlín company. This analyse is focusing into financial and sale status of the most important marketing instrument of HP which is leaflet PROTON. This diploma is divided into financial and sales part. The result of this diploma are recommendations how to continue in different situations in next period, which activities has to be improved and where are company´s strengts.
Klíčová slova
leták Proton, akční cena, marže, nákupní cena, prodejní cena, vlastní značka, náklady, cena distribuce, zisk
Klíčová slova v angličtině
leatlet Proton, bargain, margin, purchase price, own brand, cost, price of distribution, profit
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu k tématu.
Analyzujte teoretickou a praktickou část fungování letáku Proton.
Na základě teoretických znalostí sestavte vyhodnocení prodejních let a porovnejte mezi sebou navzájem, zjistěte rozdíly (nárůsty, poklesy, trendy) a charakterizujte je.
Zjistěte efektivitu jednotlivých prodejních pozic.
Navrhněte řešení zjištěných problémů a nových trendů.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu k tématu.
Analyzujte teoretickou a praktickou část fungování letáku Proton.
Na základě teoretických znalostí sestavte vyhodnocení prodejních let a porovnejte mezi sebou navzájem, zjistěte rozdíly (nárůsty, poklesy, trendy) a charakterizujte je.
Zjistěte efektivitu jednotlivých prodejních pozic.
Navrhněte řešení zjištěných problémů a nových trendů.
Seznam doporučené literatury
[1] FIBÍROVÁ, J. a kol. Nákladové účetnictví (Manažerské účetnictví I). 2. vyd. Praha: VŠE, 2001. 347 s. ISBN 80-245-0212-7.
[2] HUNČOVÁ, M. Manažerské účetnictví - základy. 1. vyd. Ostrava: Mirago, 1999. 125 s. ISBN 80-85922-68-1.
[3] KRÁL, B. a kol. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 547 s. ISBN 80-7261-062-7.
[4] KRÁL, B. a kol. Nákladové a manažerské účetnictví. Praha: Prospektrum, 1997. 407 s. ISBN 80-7175-060-3.
[5] KOTLER, P. Marketing Management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[6] TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
[7] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994.
[8] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: 1999.
[9] LUKAVSKÁ, M. Marketing maloobchodu, 1999.
Seznam doporučené literatury
[1] FIBÍROVÁ, J. a kol. Nákladové účetnictví (Manažerské účetnictví I). 2. vyd. Praha: VŠE, 2001. 347 s. ISBN 80-245-0212-7.
[2] HUNČOVÁ, M. Manažerské účetnictví - základy. 1. vyd. Ostrava: Mirago, 1999. 125 s. ISBN 80-85922-68-1.
[3] KRÁL, B. a kol. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 547 s. ISBN 80-7261-062-7.
[4] KRÁL, B. a kol. Nákladové a manažerské účetnictví. Praha: Prospektrum, 1997. 407 s. ISBN 80-7175-060-3.
[5] KOTLER, P. Marketing Management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[6] TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
[7] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994.
[8] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: 1999.
[9] LUKAVSKÁ, M. Marketing maloobchodu, 1999.
Přílohy volně vložené
Leták Proton: únor, březen, duben 2006
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Nebylo by vhodné vyhodnocovat úspěšnost podle prodejců?
Vysvětlete pojem hodnotové skupiny zákazníků.