Cílem diplomové práce je zjištění informací, které by napomohly firmě PASSVILAN, a.s. při rozhodování o vstupu firmy na nové zahraniční trhy, ale i rozšíření své produkce na trhu domácím. Jedná se zejména o analýzu prodeje a marketingu firmy a problematiku výroby hokejových holí a sportovní výstroje, která je mimo jiné spojena se stavem lesnictví v České republice, které patří k odvětvím s nejstarší tradicí.
Anotace v angličtině
The purpose of this master thesis is therefore assignment information that would support the company PASSVILAN, Corp. along decision of entry on new foreign markets, but expansion its production on a domestic market. It is concerned especially about trade and marketing analyse of the company and hockey sticks and sports equipment production problems, that is among others linked to forestry situation in Czech Republic, that belongs to lines with oldest tradition.
market, production, trade, marketing, hockey stick
Rozsah průvodní práce
74 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je zjištění informací, které by napomohly firmě PASSVILAN, a.s. při rozhodování o vstupu firmy na nové zahraniční trhy, ale i rozšíření své produkce na trhu domácím. Jedná se zejména o analýzu prodeje a marketingu firmy a problematiku výroby hokejových holí a sportovní výstroje, která je mimo jiné spojena se stavem lesnictví v České republice, které patří k odvětvím s nejstarší tradicí.
Anotace v angličtině
The purpose of this master thesis is therefore assignment information that would support the company PASSVILAN, Corp. along decision of entry on new foreign markets, but expansion its production on a domestic market. It is concerned especially about trade and marketing analyse of the company and hockey sticks and sports equipment production problems, that is among others linked to forestry situation in Czech Republic, that belongs to lines with oldest tradition.
market, production, trade, marketing, hockey stick
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu a prodeje firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingu a prodeje firmy PASSVILAN a.s.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt vhodných opatření v oblasti marketingu a prodeje firmy PASSVILAN a.s.
Posuďte projekt z hlediska jeho aplikace do praxe
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu a prodeje firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingu a prodeje firmy PASSVILAN a.s.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt vhodných opatření v oblasti marketingu a prodeje firmy PASSVILAN a.s.
Posuďte projekt z hlediska jeho aplikace do praxe
Závěr
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, V.: BÁRTOVÁ, H. Výzkum trhu a chování spotřebitele. 1. vyd. Praha: VŠE, 1993. 72 s. ISBN 80-7079-148-9.
BUREŠ, I.: Marketing pro firmu v krizi. 1. vyd. Praha: Management Press, 1995. 143 s. ISBN 80-85603-89-6.
COOPER, J., LANE, P.: Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
CRAWFORD, C. M.: New Products Management. 3. vyd. Boston: IRWIN, 1991. 564 s. ISBN 0-256-08207-3.
ĎAĎO, J.: Mezinárodní marketing. 1. vyd. Banská Bystrica: ESOX, 1997. 189 s. ISBN 80-967599-0-6.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, V.: BÁRTOVÁ, H. Výzkum trhu a chování spotřebitele. 1. vyd. Praha: VŠE, 1993. 72 s. ISBN 80-7079-148-9.
BUREŠ, I.: Marketing pro firmu v krizi. 1. vyd. Praha: Management Press, 1995. 143 s. ISBN 80-85603-89-6.
COOPER, J., LANE, P.: Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
CRAWFORD, C. M.: New Products Management. 3. vyd. Boston: IRWIN, 1991. 564 s. ISBN 0-256-08207-3.
ĎAĎO, J.: Mezinárodní marketing. 1. vyd. Banská Bystrica: ESOX, 1997. 189 s. ISBN 80-967599-0-6.