Název mé diplomové práce zní: image a corporate identity Pivovaru Zubr a.s.Přerov. Zajímala jsem se o problematiku corporate identity a budování image značky Zubr.
Práci jsem rozdělila do tří částí: na teoretickou, praktickou a projektovou. Každá z nich je členěna do několika dalších částí. V těchto kapitolách jsem se zaměřila na corporate identity (korporátní komunikace, korporátní kultura, jednotný vizuální styl a produkt), image, public relations a značku.
Ve své práci jsem došla k závěrům, že pivovar se nevěnuje dostatečně systému corporate identity. Také image pivovaru není zrovna na nejlepší úrovni. Proto jsem v projektoví části navrhla několik změn v oblasti komunikace. Navrhla jsem některé nové přístupy ke kapitolám ze systému CI - např. public relations, jednotný vizuální styl,…apod.
Anotace v angličtině
The name of my thesis is: image and corporate identity Pivovar Zubr a.s.. Pivovar Zubr. I´ve concentrate on problems concerning corporate identity a brand building of Zubr.
My work is devided into three parts: teoretical and analytical part and project. Each of them is devided to other several parts. In those parts I aimed to corporate identity (corporate communications, corporate culture, corporate design and produkt), image, public relations and brand.
I have found that Pivovar Zubr focus not enough to corporate identity. The image of Zubr Brewery is not so succesfull. That is why i suggested project how to improve this communication. I´ve described varienty types of CI e.g. public relations, corporate design,….etc.
Název mé diplomové práce zní: image a corporate identity Pivovaru Zubr a.s.Přerov. Zajímala jsem se o problematiku corporate identity a budování image značky Zubr.
Práci jsem rozdělila do tří částí: na teoretickou, praktickou a projektovou. Každá z nich je členěna do několika dalších částí. V těchto kapitolách jsem se zaměřila na corporate identity (korporátní komunikace, korporátní kultura, jednotný vizuální styl a produkt), image, public relations a značku.
Ve své práci jsem došla k závěrům, že pivovar se nevěnuje dostatečně systému corporate identity. Také image pivovaru není zrovna na nejlepší úrovni. Proto jsem v projektoví části navrhla několik změn v oblasti komunikace. Navrhla jsem některé nové přístupy ke kapitolám ze systému CI - např. public relations, jednotný vizuální styl,…apod.
Anotace v angličtině
The name of my thesis is: image and corporate identity Pivovar Zubr a.s.. Pivovar Zubr. I´ve concentrate on problems concerning corporate identity a brand building of Zubr.
My work is devided into three parts: teoretical and analytical part and project. Each of them is devided to other several parts. In those parts I aimed to corporate identity (corporate communications, corporate culture, corporate design and produkt), image, public relations and brand.
I have found that Pivovar Zubr focus not enough to corporate identity. The image of Zubr Brewery is not so succesfull. That is why i suggested project how to improve this communication. I´ve described varienty types of CI e.g. public relations, corporate design,….etc.
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu a marketingových komunikací, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat (public relations, image, Corporate identity atd.), formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu řešeného problému a určete cíle diplomové práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu, ověřte platnost pracovních hypotéz a formulujte závěry analýzy.
3. Navrhněte řešení problematiky image a Corporate Identity Pivovaru Zubr.
4. Posuďte přínos práce pro teorii i praxi, zhodnoťte i případná rizika při realizaci návrhu řešení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu a marketingových komunikací, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat (public relations, image, Corporate identity atd.), formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu řešeného problému a určete cíle diplomové práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu, ověřte platnost pracovních hypotéz a formulujte závěry analýzy.
3. Navrhněte řešení problematiky image a Corporate Identity Pivovaru Zubr.
4. Posuďte přínos práce pro teorii i praxi, zhodnoťte i případná rizika při realizaci návrhu řešení.
Seznam doporučené literatury
Brooks, I.: Firemní kultura
Vysekalová, J.: Psychologie reklamy
Aaker, David A.: Brand building
Janda: Vnitrofiremní komunikace
Kotler, Armstrong: Marketing
Seznam doporučené literatury
Brooks, I.: Firemní kultura
Vysekalová, J.: Psychologie reklamy
Aaker, David A.: Brand building
Janda: Vnitrofiremní komunikace
Kotler, Armstrong: Marketing