V mé bakalářské práci se budu zabývat problematikou jakosti ve společnosti EUREST, spol.s r.o., která poskytuje stravovací služby a je ve svém oboru vůdcem trhu. Předmětem mého zájmu bude přístup ke kvalitě v této firmě především ze dvou pohledů - využívání ISO norem a aplikace filozofie Total Quality Management. Vzhledem k zásadnímu významu lidského faktoru v oblasti služeb budu rovněž popisovat, jakou roli hrají ve firmě EUREST, spol. s r.o. její zaměstnanci.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I would like to treat the problems of quality in the company Eurest Ltd. This company provides the widest choice of foodservice solutions to business and in-dustry and it is the market leader in this field. The main subject of my work will be their approach to the quality of services, regarded from two different perspectives - first the use of ISO standards, second the application of the philosophy of Total Quality Management. In the respect of the grand importance of the human factor in the filed of services, I will also try to describe the role of the employees in the company Eurest Ltd.
Klíčová slova
Jakost, systémy managementu jakosti, ISO normy, Total Quality Management, HACCP, EFQM.
Klíčová slova v angličtině
Quality, Quality Management System, ISO standards, Total Quality Management, HACCP, EFQM.
Rozsah průvodní práce
68 s., 11 s. obr příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V mé bakalářské práci se budu zabývat problematikou jakosti ve společnosti EUREST, spol.s r.o., která poskytuje stravovací služby a je ve svém oboru vůdcem trhu. Předmětem mého zájmu bude přístup ke kvalitě v této firmě především ze dvou pohledů - využívání ISO norem a aplikace filozofie Total Quality Management. Vzhledem k zásadnímu významu lidského faktoru v oblasti služeb budu rovněž popisovat, jakou roli hrají ve firmě EUREST, spol. s r.o. její zaměstnanci.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I would like to treat the problems of quality in the company Eurest Ltd. This company provides the widest choice of foodservice solutions to business and in-dustry and it is the market leader in this field. The main subject of my work will be their approach to the quality of services, regarded from two different perspectives - first the use of ISO standards, second the application of the philosophy of Total Quality Management. In the respect of the grand importance of the human factor in the filed of services, I will also try to describe the role of the employees in the company Eurest Ltd.
Klíčová slova
Jakost, systémy managementu jakosti, ISO normy, Total Quality Management, HACCP, EFQM.
Klíčová slova v angličtině
Quality, Quality Management System, ISO standards, Total Quality Management, HACCP, EFQM.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum z oblasti systémů řízení kvality.
Analyzujte stávající systém řízení kvality společnosti EUREST, spol. s r.o.
Na základě analýzy formulujte východiska pro budoucí vývoj managementu jakosti společnosti EUREST, spol. s r.o.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum z oblasti systémů řízení kvality.
Analyzujte stávající systém řízení kvality společnosti EUREST, spol. s r.o.
Na základě analýzy formulujte východiska pro budoucí vývoj managementu jakosti společnosti EUREST, spol. s r.o.