Cílem této práce je zhodnotit postavení sítě hotelů Baltaci ve Zlínském regionu. Teoretická část přibližuje problematiku poskytování služeb, marketingového mixu a konkurence-schopnosti podniku. V praktické části jsou provedeny analýzy, které hodnotí kvalitu gastro-nomických a ubytovacích služeb, spokojenost zákazníků, a to jak u hotelu Baltaci tak hotelů konkurenčních. Na základě těchto analýz jsou pro hotely Baltaci formulována dopo-ručení, řešení a způsoby, jak získat konkurenční výhodu na trhu hotelových služeb ve Zlín-ském regionu.
Anotace v angličtině
Main focus of the study is to examine a hotel group network Baltac in Zlin region. Theory part of the paper is focused on marketing mix strategies, ability to compete at the market place and key issues linked with service industry sector. Practical part of the paper provides detail information from hands-on analysis focusing on the network group as a whole, com-petition in the sector and customer satisfaction factor. Conclusion part of the study re-commnends optimal solutions to current issues and also ideal long-term approach to build efficient business.
Klíčová slova
hotel, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí, kvalita, služby
Cílem této práce je zhodnotit postavení sítě hotelů Baltaci ve Zlínském regionu. Teoretická část přibližuje problematiku poskytování služeb, marketingového mixu a konkurence-schopnosti podniku. V praktické části jsou provedeny analýzy, které hodnotí kvalitu gastro-nomických a ubytovacích služeb, spokojenost zákazníků, a to jak u hotelu Baltaci tak hotelů konkurenčních. Na základě těchto analýz jsou pro hotely Baltaci formulována dopo-ručení, řešení a způsoby, jak získat konkurenční výhodu na trhu hotelových služeb ve Zlín-ském regionu.
Anotace v angličtině
Main focus of the study is to examine a hotel group network Baltac in Zlin region. Theory part of the paper is focused on marketing mix strategies, ability to compete at the market place and key issues linked with service industry sector. Practical part of the paper provides detail information from hands-on analysis focusing on the network group as a whole, com-petition in the sector and customer satisfaction factor. Conclusion part of the study re-commnends optimal solutions to current issues and also ideal long-term approach to build efficient business.
Klíčová slova
hotel, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí, kvalita, služby
Proveďte literární průzkum z oblasti hotelových služeb, konkurence a vztahu k zákazníkovi.
Zpracujte analýzu postavení sítě hotelů Baltaci na základě srovnání s konkurenčními hotely.
Formulujte doporučení pro další expanzi hotelové sítě Baltaci.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum z oblasti hotelových služeb, konkurence a vztahu k zákazníkovi.
Zpracujte analýzu postavení sítě hotelů Baltaci na základě srovnání s konkurenčními hotely.
Formulujte doporučení pro další expanzi hotelové sítě Baltaci.
Seznam doporučené literatury
[1] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0514-1
[2] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[3] VYSEKALOVÁ, J. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0557-5
[4] HANDLÍŘ, J. Management. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-095-2
[5] JANEČKOVÁ, L., VAŠÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-716-995-0
[6] BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-726-5
[7] BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAT, P., ŠULEŘ, O. Management. Praha: Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8
[8] VEBER, J. a kol. Management. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-029-59
[9] ŠVARCOVÁ, J. Ekonomie. Zlín: CEED, 2002. ISBN 80-902552-6-4
Seznam doporučené literatury
[1] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0514-1
[2] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[3] VYSEKALOVÁ, J. Reklama, jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0557-5
[4] HANDLÍŘ, J. Management. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-095-2
[5] JANEČKOVÁ, L., VAŠÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-716-995-0
[6] BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-726-5
[7] BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAT, P., ŠULEŘ, O. Management. Praha: Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8
[8] VEBER, J. a kol. Management. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-029-59
[9] ŠVARCOVÁ, J. Ekonomie. Zlín: CEED, 2002. ISBN 80-902552-6-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Zámečník: Dotaz na finanční stránku hotelu, k ekonomickému rozměru stránky, kterou tam potrádá. Dotaz ke třem generickým strategiím.