Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR a navrhuje doporučení pro její posílení. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V analytické časti je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocená úroveň ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy na jejímž zá-kladě jsou vypracovány doporučení a východiska pro management firmy.
Anotace v angličtině
This work is focused on the analysis of the competitive position and economic perform-ance of the manufacturing company AM INTERIÉR and makes recommendations to en-hance these areas. It is informed by extensive literature on the subject, and proposes a for-mulation of identified problem in the areas concerned.
The analysis examines in detail, the company base and other resources, the estimated level of economic performance and competitive advantage of the company in its target market and, finally, provides recommendations and analytical data for the management of the company.
Klíčová slova
-
Klíčová slova v angličtině
-
Rozsah průvodní práce
68 s., 9 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR a navrhuje doporučení pro její posílení. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V analytické časti je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocená úroveň ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy na jejímž zá-kladě jsou vypracovány doporučení a východiska pro management firmy.
Anotace v angličtině
This work is focused on the analysis of the competitive position and economic perform-ance of the manufacturing company AM INTERIÉR and makes recommendations to en-hance these areas. It is informed by extensive literature on the subject, and proposes a for-mulation of identified problem in the areas concerned.
The analysis examines in detail, the company base and other resources, the estimated level of economic performance and competitive advantage of the company in its target market and, finally, provides recommendations and analytical data for the management of the company.
Klíčová slova
-
Klíčová slova v angličtině
-
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši týkající se ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti a stanovte teoretická východiska pro řešení zadané problematiky.
Analyzujte vývoj hospodaření ve vybrané společnosti pomocí nástrojů finanční analýzy.
Zhodnoťte současné konkurenční postavení společnosti na trhu.
Na základě analýzy navrhněte opatření pro zvýšení ekonomické výkonnosti a posílení konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR, a. s.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši týkající se ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti a stanovte teoretická východiska pro řešení zadané problematiky.
Analyzujte vývoj hospodaření ve vybrané společnosti pomocí nástrojů finanční analýzy.
Zhodnoťte současné konkurenční postavení společnosti na trhu.
Na základě analýzy navrhněte opatření pro zvýšení ekonomické výkonnosti a posílení konkurenceschopnosti společnosti AM INTERIÉR, a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vydání. Praha: Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7
[2] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda (Jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon). Praha: Victoria Publishing, a. s., 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0
[3] VALACH, J., a kol. Finanční řízení podniku. 2. vydání. Praha: Ekopress, 1999. 324 s. ISBN 80-86119-21-1
[4] KISLINGEROVÁ, E., HNILICA, J. Finanční analýza (Krok za krokem). 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2005. 137 s. ISBN 80-7179-321-3
[5] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vydání. Praha: Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7
[2] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda (Jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon). Praha: Victoria Publishing, a. s., 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0
[3] VALACH, J., a kol. Finanční řízení podniku. 2. vydání. Praha: Ekopress, 1999. 324 s. ISBN 80-86119-21-1
[4] KISLINGEROVÁ, E., HNILICA, J. Finanční analýza (Krok za krokem). 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2005. 137 s. ISBN 80-7179-321-3
[5] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3