V teoretické části své diplomové práce popisuji jednotlivé způsoby segmentace trhu, zabývám se způsoby nákupního chování a procesem spotřebitelského rozhodování. V analytické části popisuji vývojové trendy v nákupním chování spotřebitelů a jejich vlivem na jednotlivé nástroje sales promotion. V projektové části se zabývám projekty, kterým se věnuji v rámci své praxe.
Anotace v angličtině
In theoretical part of my dissertation I describe single methods of market segmentation, I deal with ways of shopping behavior and process of consumer decision making. In analytical part I describe evolution in consumer shopping behavior and its influence on sales promotion tools. In project part I deal with projects which I work during my practice on.
Klíčová slova
podpory prodeje, spotřebitel, nákupní chování, POP, POS, nadlinka
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, consumer, shopping behavior, POP, POS, below the line
Rozsah průvodní práce
90
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické části své diplomové práce popisuji jednotlivé způsoby segmentace trhu, zabývám se způsoby nákupního chování a procesem spotřebitelského rozhodování. V analytické části popisuji vývojové trendy v nákupním chování spotřebitelů a jejich vlivem na jednotlivé nástroje sales promotion. V projektové části se zabývám projekty, kterým se věnuji v rámci své praxe.
Anotace v angličtině
In theoretical part of my dissertation I describe single methods of market segmentation, I deal with ways of shopping behavior and process of consumer decision making. In analytical part I describe evolution in consumer shopping behavior and its influence on sales promotion tools. In project part I deal with projects which I work during my practice on.
Klíčová slova
podpory prodeje, spotřebitel, nákupní chování, POP, POS, nadlinka
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, consumer, shopping behavior, POP, POS, below the line
Zásady pro vypracování
1. Popište postavení komunikačních aktivit podpory prodeje v systému marketingových komunikací, definujte pojem a ukažte jeho vývoj v tuzemských i světových dimenzích.
2. Specifikujte charakteristické rysy jednotlivých typů podpory prodeje - osobních i neosobních - zaměřené na konečného spotřebitele, ukažte propojenost výrobních a obchodních subjektů při koncipování efektivních SP aktivit.
3. Definujte globální trendy vývoje spotřebitelského chování českého spotřebitele a naznačte hlavní směry možného rozvoje aktivit SP.
Zásady pro vypracování
1. Popište postavení komunikačních aktivit podpory prodeje v systému marketingových komunikací, definujte pojem a ukažte jeho vývoj v tuzemských i světových dimenzích.
2. Specifikujte charakteristické rysy jednotlivých typů podpory prodeje - osobních i neosobních - zaměřené na konečného spotřebitele, ukažte propojenost výrobních a obchodních subjektů při koncipování efektivních SP aktivit.
3. Definujte globální trendy vývoje spotřebitelského chování českého spotřebitele a naznačte hlavní směry možného rozvoje aktivit SP.
Seznam doporučené literatury
Vysekalová, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy, Praga Grada Publishing 2002
Odborné časopisy STRATEGIE, MARKETING/MEDIA, MARKETING/KOMUNIKACE
TOP MARKETING
www stránky
Seznam doporučené literatury
Vysekalová, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy, Praga Grada Publishing 2002
Odborné časopisy STRATEGIE, MARKETING/MEDIA, MARKETING/KOMUNIKACE
TOP MARKETING
www stránky