Ve své bakalářské práci se budu věnovat problematice spokojenosti zákazníka, protože spokojený zákazník je v dnešní době klíčem k úspěšnému fungování pro každý podnikatelský subjekt. Spokojenost zákazníků budu sledovat v autosalonu TOYOTA HANÁK, a to na základě dotazníků, které byly sestaveny jak pro majitele nových vozů, tak pro potencionální zákazníky vozu značky Toyota.
Anotace v angličtině
In my Bachelor´s work I will devote of the problematics of customer´s satisfaction, therefore devoted customer is a main key for succesfull working for each business subject in present days. These I´m going to watch in TOYOTA HANÁK cardealer using some kind of questionnaire made for both owners of new cars and potencional customers of Toyota car.
Customer, satisfaction of customer, personality of customer, CRM, KCRM
Rozsah průvodní práce
60 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se budu věnovat problematice spokojenosti zákazníka, protože spokojený zákazník je v dnešní době klíčem k úspěšnému fungování pro každý podnikatelský subjekt. Spokojenost zákazníků budu sledovat v autosalonu TOYOTA HANÁK, a to na základě dotazníků, které byly sestaveny jak pro majitele nových vozů, tak pro potencionální zákazníky vozu značky Toyota.
Anotace v angličtině
In my Bachelor´s work I will devote of the problematics of customer´s satisfaction, therefore devoted customer is a main key for succesfull working for each business subject in present days. These I´m going to watch in TOYOTA HANÁK cardealer using some kind of questionnaire made for both owners of new cars and potencional customers of Toyota car.
Customer, satisfaction of customer, personality of customer, CRM, KCRM
Zásady pro vypracování
Systematicky zpracujte literární poznatky o řízení vztahů se zákazníky a spokojenosti zákazníků.
Proveďte analýzu řízení vztahů se zákazníky a jejich spokojenosti u společnosti ZLINER s.r.o.
Na základě provedené analýzy formulujte firmě doporučení pro zvyšování spokojenosti zákazníků.
Zásady pro vypracování
Systematicky zpracujte literární poznatky o řízení vztahů se zákazníky a spokojenosti zákazníků.
Proveďte analýzu řízení vztahů se zákazníky a jejich spokojenosti u společnosti ZLINER s.r.o.
Na základě provedené analýzy formulujte firmě doporučení pro zvyšování spokojenosti zákazníků.
Seznam doporučené literatury
[1[ GEFFROY, E. K. Zákazník-náš protivník, nebo partner? Clienting nahrazuje marketing a radikálně mění způsob prodeje. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 198 s. ISBN 80-7261-034-1
[2] GLANZ, B. A. Jak získat věrné zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 123 s. ISBN 80-7169-318-9
[3] VEBER, J. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 163 s. ISBN 80-247-0194-4
[4] VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. Praha: Grada, 2004. 283 s. ISBN 80-247-0393-9
[5] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 192 s. ISBN 80-247-0569-9
Seznam doporučené literatury
[1[ GEFFROY, E. K. Zákazník-náš protivník, nebo partner? Clienting nahrazuje marketing a radikálně mění způsob prodeje. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 198 s. ISBN 80-7261-034-1
[2] GLANZ, B. A. Jak získat věrné zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 123 s. ISBN 80-7169-318-9
[3] VEBER, J. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 163 s. ISBN 80-247-0194-4
[4] VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. Praha: Grada, 2004. 283 s. ISBN 80-247-0393-9
[5] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 192 s. ISBN 80-247-0569-9