Diplomová práce pojednává o problematice propagace nových firem, respektive je již konkrétně zaměřená na PR agentury. Hlavním cílem práce je návrh propagace PR agentury. V práci se objevuje specifikace termínu public relations, jsou zde analyzovány propagační aktivity nejsilnějších PR agentur na trhu a v projektové části je již samotný návrh propagačních aktivit PR agentury MT Praha, s.r.o.
Annotation in English
Master thesis deal with the sphere of the promotion of the new firms, like it is specifically oriented on PR agencies. The main target of the thesis is the layout of the promotion of the PR agency. There is specification of the term public relation in the thesis, there are promotion activities of the strongest PR agency of the market analysed here and in the desing part there is the layout of the promotion activities of the PR agency MT Praha, s.r.o.
Keywords
public relations, PR agentura, propagace, propagační aktivity, komunikace, komunikační nástroje
Keywords in English
public relations, PR agency, promotion, promotion activities, communication, communication implement
Length of the covering note
71 s., 37 s. příloh.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce pojednává o problematice propagace nových firem, respektive je již konkrétně zaměřená na PR agentury. Hlavním cílem práce je návrh propagace PR agentury. V práci se objevuje specifikace termínu public relations, jsou zde analyzovány propagační aktivity nejsilnějších PR agentur na trhu a v projektové části je již samotný návrh propagačních aktivit PR agentury MT Praha, s.r.o.
Annotation in English
Master thesis deal with the sphere of the promotion of the new firms, like it is specifically oriented on PR agencies. The main target of the thesis is the layout of the promotion of the PR agency. There is specification of the term public relation in the thesis, there are promotion activities of the strongest PR agency of the market analysed here and in the desing part there is the layout of the promotion activities of the PR agency MT Praha, s.r.o.
Keywords
public relations, PR agentura, propagace, propagační aktivity, komunikace, komunikační nástroje
Keywords in English
public relations, PR agency, promotion, promotion activities, communication, communication implement
Research Plan
1. Zpracujte literární rešerši shrnující současnou situaci v oblasti propagace PR agentur s využitím domácí i zahraniční literatury.
2. Proveďte analýzu současného stavu řešené problematiky ve firmě MT Praha s využitím marketingových výzkumných metod.
3. Následně zpracujte získané informace vedoucí k navržení propagační kampaně pro PR agenturu.
4. Závěrem charakterizujte Vaše přínosy možnosti pokračování zkoumané problematiky.
Research Plan
1. Zpracujte literární rešerši shrnující současnou situaci v oblasti propagace PR agentur s využitím domácí i zahraniční literatury.
2. Proveďte analýzu současného stavu řešené problematiky ve firmě MT Praha s využitím marketingových výzkumných metod.
3. Následně zpracujte získané informace vedoucí k navržení propagační kampaně pro PR agenturu.
4. Závěrem charakterizujte Vaše přínosy možnosti pokračování zkoumané problematiky.
Recommended resources
Kotler, P. Marketing Management, 10. vyd. Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 720. ISBN 80-247-0016-6
Vošahlíková, P. Zlaté časy české reklamy, vyd. Praha, Karolinum 1999. Počet stran 230. ISBN 80-7184-715-1
De Pelsmacker, P. Guens, M. Van den Bergh, J. Marketingová komunikace, vyd. Praha, Grada 2003. Počet stran 581. ISBN 80-2470-254-1
Steel, J. Reklama - plánování a příprava, 1. vyd. Brno, Computer Press 2003. Počet stran 256. ISBN 80-251-0065-0
Recommended resources
Kotler, P. Marketing Management, 10. vyd. Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 720. ISBN 80-247-0016-6
Vošahlíková, P. Zlaté časy české reklamy, vyd. Praha, Karolinum 1999. Počet stran 230. ISBN 80-7184-715-1
De Pelsmacker, P. Guens, M. Van den Bergh, J. Marketingová komunikace, vyd. Praha, Grada 2003. Počet stran 581. ISBN 80-2470-254-1
Steel, J. Reklama - plánování a příprava, 1. vyd. Brno, Computer Press 2003. Počet stran 256. ISBN 80-251-0065-0