Diplomová práce pojednává o možnostech zefektivnění využívání sociální sítě pro marketingové účely ve firmě RELAX centrum. Cílem práce je identifikace opatření, která přispějí k celkovému zlepšení současného stavu využívání sociální sítě, a jejich následná implementace do navrhovaného projektu, jehož realizací dojde k eliminaci problémových oblastí. Před samotným vypracováním projektu byl proveden průzkum literárních pramenů, analýza a vyhodnocení současného stavu využívání sociální sítě a firmy samotné, dále byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence a rozbor dotazníkového šetření. Na základě zjištěných informací byl navržen výsledný projekt, který je v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master thesis deals about the possibilities of more effective use of social network for marketing purposes in the company RELAX centrum. The main goal of this thesis is to identify the measures, which will lead to the total improvement of the use of the social network, and their application to the proposed project. Introduction of these measures will lead to the elimination of problematic areas. Research of literature survey, analysis and evaluation of the current state of the use of social network and company itself was performed before the main project was developed. Furthermore, the analysis of internal and external environment, analysis of the competition and analysis of survey were performed. The final project was designed based on the information consequent from analyses. This project is subject to the time, cost and risk analysis at the end of the thesis.
internet, internet marketing, online customer, online marketing communications, social networks, Facebook
Rozsah průvodní práce
106
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o možnostech zefektivnění využívání sociální sítě pro marketingové účely ve firmě RELAX centrum. Cílem práce je identifikace opatření, která přispějí k celkovému zlepšení současného stavu využívání sociální sítě, a jejich následná implementace do navrhovaného projektu, jehož realizací dojde k eliminaci problémových oblastí. Před samotným vypracováním projektu byl proveden průzkum literárních pramenů, analýza a vyhodnocení současného stavu využívání sociální sítě a firmy samotné, dále byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence a rozbor dotazníkového šetření. Na základě zjištěných informací byl navržen výsledný projekt, který je v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master thesis deals about the possibilities of more effective use of social network for marketing purposes in the company RELAX centrum. The main goal of this thesis is to identify the measures, which will lead to the total improvement of the use of the social network, and their application to the proposed project. Introduction of these measures will lead to the elimination of problematic areas. Research of literature survey, analysis and evaluation of the current state of the use of social network and company itself was performed before the main project was developed. Furthermore, the analysis of internal and external environment, analysis of the competition and analysis of survey were performed. The final project was designed based on the information consequent from analyses. This project is subject to the time, cost and risk analysis at the end of the thesis.
internet, internet marketing, online customer, online marketing communications, social networks, Facebook
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zhodnoťte základní teoretické poznatky o využití sociálních sítí pro marketingové účely.
Praktická část
Proveďte situační analýzu vybraného podniku.
Na základě výsledků analýz zhodnoťte úroveň využívání sociální sítě pro marketingové účely ve vybraném podniku.
Navrhněte projekt vedoucí ke zlepšení úrovně využívání sociální sítě pro marketingové účely u vybraného podniku.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zhodnoťte základní teoretické poznatky o využití sociálních sítí pro marketingové účely.
Praktická část
Proveďte situační analýzu vybraného podniku.
Na základě výsledků analýz zhodnoťte úroveň využívání sociální sítě pro marketingové účely ve vybraném podniku.
Navrhněte projekt vedoucí ke zlepšení úrovně využívání sociální sítě pro marketingové účely u vybraného podniku.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed., global ed. Boston: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-027-3786-993.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
STERNE, Jim. Social media metrics: how to measure and optimize your marketing investment. 1st ed. Hoboken: John Wiley and Sons, 2010, 240 s. ISBN 978-0-470-58378-4.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed., global ed. Boston: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-027-3786-993.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
STERNE, Jim. Social media metrics: how to measure and optimize your marketing investment. 1st ed. Hoboken: John Wiley and Sons, 2010, 240 s. ISBN 978-0-470-58378-4.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. 25 b
O jakých dalších sociálních sítích by mělo relax centrum v budoucnu ještě uvažovat?
Srovnejte prosím stručně FB s ostatními nejpoužívanějšími sociálními sítěmi z hlediska marketingového dopadu na potenciální zákazníky. ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D, 22 b
Jaké je konkrétní (číslené) kritérium posouzení úspěšnosti/neúspěšnosti projektu (kapitola 8.6.2)?
ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.
Více specifikujte použité analýzy v práci. ZODPOVĚZENO ZCELA