Diplomová práce se zabývá marketingovým řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na literátní rešerši vztahující se k marketingovému řízení a konkurenceschopnosti. Praktická část se zaměřuje na zjištění aktuálního stavu konkurenceschopnosti ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuty doporučení vedoucí k zlepšení stavu. Následně je vypracován návrh projektu eventových aktivit a jsou zhodnoceny jeho přínosy a rizika.
Anotace v angličtině
This master thesis focus on marketing management aimed at competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. The theoretical part of my master thesis is to write up literature search focusing on the marketing management and competitivness. The practical part of my thesis focus on detection actual state of competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. Based on the results of the analysis are suggested recommendations to improve the state. Subsequently is developed the project of events activities and evaluates the benefits and risk.
Marketing Management, Event Marketing, Competitiveness, SWOT Analysis, PEST Analysis, Porter Analysis, Analysis of competitivness
Rozsah průvodní práce
99 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na literátní rešerši vztahující se k marketingovému řízení a konkurenceschopnosti. Praktická část se zaměřuje na zjištění aktuálního stavu konkurenceschopnosti ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuty doporučení vedoucí k zlepšení stavu. Následně je vypracován návrh projektu eventových aktivit a jsou zhodnoceny jeho přínosy a rizika.
Anotace v angličtině
This master thesis focus on marketing management aimed at competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. The theoretical part of my master thesis is to write up literature search focusing on the marketing management and competitivness. The practical part of my thesis focus on detection actual state of competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. Based on the results of the analysis are suggested recommendations to improve the state. Subsequently is developed the project of events activities and evaluates the benefits and risk.
Marketing Management, Event Marketing, Competitiveness, SWOT Analysis, PEST Analysis, Porter Analysis, Analysis of competitivness
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového řízení a konkurenceschopnosti.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve společnosti SmarTech Solutions, s.r.o.
Vypracujte projekt marketingového řízení se zaměřením na zvýšení konkurenceschopnosti ve společnosti SmarTech Solutions, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového řízení a konkurenceschopnosti.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve společnosti SmarTech Solutions, s.r.o.
Vypracujte projekt marketingového řízení se zaměřením na zvýšení konkurenceschopnosti ve společnosti SmarTech Solutions, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, c2013, 864 s. ISBN 978-0-273-76718-3.
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2009, 176 s. ISBN 978-80-245-1601-1.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, c2010, 668 s. ISBN 978-0-324-59360-0.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, c2013, 864 s. ISBN 978-0-273-76718-3.
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2009, 176 s. ISBN 978-80-245-1601-1.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
SHIMP, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 8th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, c2010, 668 s. ISBN 978-0-324-59360-0.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kozák (26 b.)
Jsou eventy módní záležitostí nebo mají trvalé místo v marketingové komunikaci? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak budete postupovat, když se dostaví násobně více než 20 klientů? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Mgr. Tejkl (25 b.)
Projekt je plánován na poměrně dlouhou dobu. Jeho realizace trvá skoro rok. Myslíte, že je to tak pro firmu efektivní? ZODPOVĚZENO ZCELA
Zmiňujete, že firma málo investuje do komunikace. Do jaké další komunikace by měla investovat, kromě té, kterou navrhujete v projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA