Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zlepšení marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně, provozované firmou ECOCLEAN+ spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části jsou zpracována teoretická východiska marketingu služeb, marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů. Druhá praktická část začíná charakteristikou společnosti a marketingovým mixem. Práce dále pokračuje analýzou prostředí a analýzou dosavadního stavu marketingové komunikace. Na základě analytické části je vypracován projekt ke zlepšení marketingové komunikace, který je následně zhodnocen z hlediska implementace do praxe.
Anotace v angličtině
The aim of this master's thesis is to develop a project that will improve marketing communications of a car wash center in Zlin, operated by ECOCLEAN+ spol. s r. o. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with theoretical marketing services, marketing communication, communication mix and its tools. The second part begins with the characteristics of the company and marketing mix. The thesis continues with analyzing environment and an analysis of the current state of marketing communications. Based on the analytical part a project is developed to improve marketing communication and is consequently evaluated in terms of its implementation in to practice.
marketing communication, PESTLE Analysis, communication mix, benchmarking, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
102 s. (143 626 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zlepšení marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně, provozované firmou ECOCLEAN+ spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části jsou zpracována teoretická východiska marketingu služeb, marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů. Druhá praktická část začíná charakteristikou společnosti a marketingovým mixem. Práce dále pokračuje analýzou prostředí a analýzou dosavadního stavu marketingové komunikace. Na základě analytické části je vypracován projekt ke zlepšení marketingové komunikace, který je následně zhodnocen z hlediska implementace do praxe.
Anotace v angličtině
The aim of this master's thesis is to develop a project that will improve marketing communications of a car wash center in Zlin, operated by ECOCLEAN+ spol. s r. o. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with theoretical marketing services, marketing communication, communication mix and its tools. The second part begins with the characteristics of the company and marketing mix. The thesis continues with analyzing environment and an analysis of the current state of marketing communications. Based on the analytical part a project is developed to improve marketing communication and is consequently evaluated in terms of its implementation in to practice.
marketing communication, PESTLE Analysis, communication mix, benchmarking, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte dostupné zdroje a zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingu služeb s důrazem na marketingovou komunikaci.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace mycího centra.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace.
Zhodnoťte projekt z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte dostupné zdroje a zpracujte teoretická východiska vztahující se k marketingu služeb s důrazem na marketingovou komunikaci.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace mycího centra.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace.
Zhodnoťte projekt z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Durďáková (24 b.)
U vysokého rizika jste v projektové části práce (str. 90) uvedl riziko "snížení rozpočtu a realizace pouze části projektu". Jako eliminaci tohoto rizika doporučujete mít v záloze připravený návrh na kompromis s výběrem nástrojů, které je možné vypustit. Které Vámi navržené komunikační návrhy jsou podle Vás nejméně důležité a bylo by je tedy možné vypustit? A z jakého důvodu? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Šnajdrová (26 b.)
Který z navržených nástrojů komunikačního mixu považujete pro mycí centrum ve Zlíně za nejdůležitější a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaké otázky budou pokládány v rámci strukturovaného rozhovoru se zákazníkem, jehož cílem bude změřit úspěšnost projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Bejtkovský: Nedělal jste v rámci analýz nějakou anketu? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kubík: Od kterého měsíce začíná sezona myčky a kdy končí? Dá se platit v této myčce platební kartou? ZODPOVĚZENO ZCELA