Diplomová práca sa zaoberá zvýšením konkurencieschopnosti firmy PANFLEX SLOVENKO, s.r.o. Teoretická časť práce je venovaná sumarizácii teoretických poznatkov z konkurenčného prostredia, konkurenčnej stratégie a jednotlivým marketingovým ana-lýzam. Praktická časť práce je zameraná na analýzu konkurenčného prostredia. Súčasťou analýzy je SWOT analýza, Portrov model piatich konkurenčných síl, PEST analýza a BCG matica. Na základe zhotovených analýz a výsledkov z dotazníkového šetrenia boli zosta-vené projektové opatrenia, vedúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti firmy PANFLEX SLOVENSKO, s.r.o. Projekt je následne podrobený nákladovej, časovej a rizikovej ana-lýze.
Anotace v angličtině
The Master's thesis deals with how to increase competiveness of company PANFLEX -SLOVENSKO, s.r.o. The theoretical part includes summarization of the theoretical infor-mation, competetive strategy and individual marketing analysis. The practical part focuses on the analysis of competitive environment. The parts of the analysis are SWOT analysis, the Porter's Five Forces analysis, PEST analysis and BCG. Based on the elaborated analy-ses and results from questionnaires, the project actions were created leading to enhance-ment of PANFLEX SLOVENSKO, s.r.o. competitiveness. The given project is af-terwards tested from cost, time difficulty and risk analysis.
Klíčová slova
konkurencia, konkurencieschopnosť, PEST analýza, SWOT analýza, Por-trov model piatich konkurenčných síl
Klíčová slova v angličtině
competition, competiveness, PESS analysis, SWOT analysis, Porter´s model of five competitive powers
Rozsah průvodní práce
100
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca sa zaoberá zvýšením konkurencieschopnosti firmy PANFLEX SLOVENKO, s.r.o. Teoretická časť práce je venovaná sumarizácii teoretických poznatkov z konkurenčného prostredia, konkurenčnej stratégie a jednotlivým marketingovým ana-lýzam. Praktická časť práce je zameraná na analýzu konkurenčného prostredia. Súčasťou analýzy je SWOT analýza, Portrov model piatich konkurenčných síl, PEST analýza a BCG matica. Na základe zhotovených analýz a výsledkov z dotazníkového šetrenia boli zosta-vené projektové opatrenia, vedúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti firmy PANFLEX SLOVENSKO, s.r.o. Projekt je následne podrobený nákladovej, časovej a rizikovej ana-lýze.
Anotace v angličtině
The Master's thesis deals with how to increase competiveness of company PANFLEX -SLOVENSKO, s.r.o. The theoretical part includes summarization of the theoretical infor-mation, competetive strategy and individual marketing analysis. The practical part focuses on the analysis of competitive environment. The parts of the analysis are SWOT analysis, the Porter's Five Forces analysis, PEST analysis and BCG. Based on the elaborated analy-ses and results from questionnaires, the project actions were created leading to enhance-ment of PANFLEX SLOVENSKO, s.r.o. competitiveness. The given project is af-terwards tested from cost, time difficulty and risk analysis.
Klíčová slova
konkurencia, konkurencieschopnosť, PEST analýza, SWOT analýza, Por-trov model piatich konkurenčných síl
Klíčová slova v angličtině
competition, competiveness, PESS analysis, SWOT analysis, Porter´s model of five competitive powers
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkajíci se problematiky konkurenční strategie.
Praktická část
Charakterizujte firmu PANFLEX-SLOVENSKO, s.r.o. a proveďte analýzu její konkurenční schopnosti.
Navrhněte projekt konkurenční strategie pro firmu PANFLEX-SLOVENSKO, s.r.o.
Proveďte časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkajíci se problematiky konkurenční strategie.
Praktická část
Charakterizujte firmu PANFLEX-SLOVENSKO, s.r.o. a proveďte analýzu její konkurenční schopnosti.
Navrhněte projekt konkurenční strategie pro firmu PANFLEX-SLOVENSKO, s.r.o.
Proveďte časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
FOX, Vanessa. Marketing in the Age of Google. 1st ed. Hoboken: N. J.: John Wiley, c2010, 242 s. ISBN 978- 047-0537-190.
KOTLER, Philip. Marketing management. 14th ed. New Jersey: Prentice Hall, c2012, 657 s. ISBN 978-0-13-210292-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 80-2471545-7.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku. Konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 200 s. ISBN 80-247-1277-6.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H.Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
FOX, Vanessa. Marketing in the Age of Google. 1st ed. Hoboken: N. J.: John Wiley, c2010, 242 s. ISBN 978- 047-0537-190.
KOTLER, Philip. Marketing management. 14th ed. New Jersey: Prentice Hall, c2012, 657 s. ISBN 978-0-13-210292-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 80-2471545-7.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku. Konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 200 s. ISBN 80-247-1277-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. 23 b
Charakterizujte hlavní konkurenty společnosti PANFLEX - SLOVENSKO.
Kolik finančních prostředků ročně si může dovolit společnost investovat do účinější propagace?
ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Viera Pechancová 22 b
Jak byla počítána návratnost investic do propagace? Interpretujte výsledek (19 %)
Jakou metodou a na základě jakých dat bylo hodnoceno riziko v části riziková analýza?
ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Březinová
Proč máte informaci ve své diplomové práci o Světovém ek. Fóru?Jaká byla navržena konkurenční strategie?ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
doc. Chovancová
Co je to marketingová komunikační strategie?ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Ing. Vydrová
PEST analýza - je v diplomové práci uvedena analýza nebo je to popis?Jak byste definovala příležitosti a hrozby v rámci SWOT analýzy?ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Ing. Matošková
Jak často jste chodila na konzultace s vaším vedoucím?
Proč navrhujete školení obchodních dovedností pro obchodního zástupce?ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ