Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti ABC a je tvořena teoretickou a praktickou částí. V teoretické části byl prezentován výsledek literární rešerše k zvolené tématice. Praktická část byla rozdělena na analytickou a projektovou část. Jako součást analytické části byla představena zkoumaná společnost a proběhla její situační analýza, která řešila vnější i vnitřní prostředí podniku. Poznatky získané v analytické části byly následně zužitkovány při tvorbě projektu nové marketingové komunikace, který byl cílem této práce. Projekt byl v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis deals with marketing communications of ABC company and consists of theoretical and practical parts. The theoretical part was presented with the outcome of literary research on selected topics. The practical part was divided into the analytical and the project part. As part of the analytical part the company was introduced and examined by a situational analysis that address both internal and external business environment. The knowledge gained in the analytical part was subsequently utilized in the creation of new marketing communications project, which was the aim of this work. The project was at its conclusion subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, podpora prodeje, osobní prodej, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Communication Mix, Sales Promotion, Personal Selling, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
125 s. (186 813 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti ABC a je tvořena teoretickou a praktickou částí. V teoretické části byl prezentován výsledek literární rešerše k zvolené tématice. Praktická část byla rozdělena na analytickou a projektovou část. Jako součást analytické části byla představena zkoumaná společnost a proběhla její situační analýza, která řešila vnější i vnitřní prostředí podniku. Poznatky získané v analytické části byly následně zužitkovány při tvorbě projektu nové marketingové komunikace, který byl cílem této práce. Projekt byl v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis deals with marketing communications of ABC company and consists of theoretical and practical parts. The theoretical part was presented with the outcome of literary research on selected topics. The practical part was divided into the analytical and the project part. As part of the analytical part the company was introduced and examined by a situational analysis that address both internal and external business environment. The knowledge gained in the analytical part was subsequently utilized in the creation of new marketing communications project, which was the aim of this work. The project was at its conclusion subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, podpora prodeje, osobní prodej, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Communication Mix, Sales Promotion, Personal Selling, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši k tématice marketingové komunikace a stanovte předpoklady pro zpracování praktické části.
Praktická část
Charakterizujte zvolený podnik a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt nové marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši k tématice marketingové komunikace a stanovte předpoklady pro zpracování praktické části.
Praktická část
Charakterizujte zvolený podnik a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt nové marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2007, 855 s. 978-80-247-0513-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 752 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, 2007, 855 s. 978-80-247-0513-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, Terence A. a J. Craig ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 752 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Barešová (17 b.)
Proč jste si pro realizaci webových stránek vybral balíček KOMLET od společnosti Zoner software? ZODPOVĚZENO ZCELA
V práci zmiňujete, že společnost nemá stanovené jednotlivé kroky v rámci marketingové komunikace. Má či nemá zaměstnance, který se tomu věnuje? Pokud ne, kdo bude Váš projekt realizovat, pokud ho společnost využije? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Bejtkovský (18 b.)
Jakými dalšími způsoby lze ještě snížit/eliminovat riziko: nízká účinnost komunikace, které je na straně 113 diplomové práce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Na straně 114 je uveden odkaz na zdroj: (Menšíková, 2007, [online]). V seznamu použitých zdrojů uveden není. O jaký sekundární zdroj se jedná a k jaké části DP se přímo váže (k celé subkapitole číslo 9.9)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měl již diplomant možnost projednat svůj projekt s představiteli vybraného podniku, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA