Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace firmy Satturn Holešov spol. s r.o. Teoretická část diplomové práce se zaobírá reklamním plánem, který je součástí komunikační strategie, a oblastí veřejných zakázek. Analytickou částí je zjišťována současná situace marketingové komunikace, která poskytuje cenné informace pro vytvoření reklamního plánu pro produkt veřejného osvětlení. Hlavním cílem této práce je zpracování návrhu reklamního plánu na období 2016 2020.
Anotace v angličtině
This work is focused on the issue of marketing communication of company called Satturn Holešov spol. s r.o. Theoretical part of this master thesis deals with the issue of advertising plan as a part of communication strategy in company, and of public procurement. Contemporary marketing communication is described in analytic part that provides the valuable information for creating the advertising plan of public illumination. The aim of this work is to create advertising plan for the term 2016 2020.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, reklamní plán, veřejné osvětlení, situační analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advert, advertising plan, public illumination, situation analysis
Rozsah průvodní práce
35 s. (110 651)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace firmy Satturn Holešov spol. s r.o. Teoretická část diplomové práce se zaobírá reklamním plánem, který je součástí komunikační strategie, a oblastí veřejných zakázek. Analytickou částí je zjišťována současná situace marketingové komunikace, která poskytuje cenné informace pro vytvoření reklamního plánu pro produkt veřejného osvětlení. Hlavním cílem této práce je zpracování návrhu reklamního plánu na období 2016 2020.
Anotace v angličtině
This work is focused on the issue of marketing communication of company called Satturn Holešov spol. s r.o. Theoretical part of this master thesis deals with the issue of advertising plan as a part of communication strategy in company, and of public procurement. Contemporary marketing communication is described in analytic part that provides the valuable information for creating the advertising plan of public illumination. The aim of this work is to create advertising plan for the term 2016 2020.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, reklamní plán, veřejné osvětlení, situační analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advert, advertising plan, public illumination, situation analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rešerši literárních zdrojů zabývající se reklamním plánováním a teoretickými poznatky vztahujícími se k problematice institucionálního trhu a veřejných zakázek.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci marketingové komunikace firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Zpracujte projekt reklamního plánu na období 2016 - 2020 pro firmu SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Zhodnoťte projekt z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rešerši literárních zdrojů zabývající se reklamním plánováním a teoretickými poznatky vztahujícími se k problematice institucionálního trhu a veřejných zakázek.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci marketingové komunikace firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Zpracujte projekt reklamního plánu na období 2016 - 2020 pro firmu SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Zhodnoťte projekt z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. Second edition. Lanham: Rowman and Littlefield, 2015, 325 s. ISBN 978-1-4422-2121-5.
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PAVEL, Jan. Veřejné zakázky a efektivnost. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2013, 123 s. ISBN 978-80-87865-04-0.
POREMSKÁ, Michaela. Veřejné zakázky: právní minimum při jejich zadávání. 1. vyd. Olomouc: ANAG, c2014, 143 s. ISBN 978-80-7263-908-3.
Seznam doporučené literatury
BLAKEMAN, Robyn. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. Second edition. Lanham: Rowman and Littlefield, 2015, 325 s. ISBN 978-1-4422-2121-5.
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PAVEL, Jan. Veřejné zakázky a efektivnost. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2013, 123 s. ISBN 978-80-87865-04-0.
POREMSKÁ, Michaela. Veřejné zakázky: právní minimum při jejich zadávání. 1. vyd. Olomouc: ANAG, c2014, 143 s. ISBN 978-80-7263-908-3.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Jiří Vaněk 19 bodů
Jaké návrhy má firma v následujícím období v plánu realizovat? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Vidíte geografický monopol jako výhodný pro tuto firmu či by měla zkusit expandovat do jiných krajů? Zdůvodněte svůj názor. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Oponent: Ing. Gabriela Potočková 19 bodů
Otázka č. 1: Proč se diplomantka rozhodla ve svém projektu pro využití placené reklamy na sociálních sítích (konkrétně Facebook, Twitter a LinkedIn), když má analyzovaná firma zákazníky v B2B sektoru? Na jaký segment zákazníků zde cílí a jaké očekává výsledky? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázka č. 2: V navrhovaném projektu je uváděn v personálním zajištění obchodní úsek. Z přiložené organizační struktury však nevyplývá, kdo konkrétně by tyto aktivity měl mít na starosti - obchodní ředitel, obchodní zástupce, zásobování? Čí role by to byla? Zvládne firma tyto nově navrhované aktivity pokrýt se současnými lidskými zdroji, nebo bude muset svůj tým rozšířit? A jak se případné rozšíření promítne do nákladů? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Mgr. Richter: Proč jste si zvolila tak dlouhé období? Obce potřebují delší časový horizont? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Staňková: Kolik osvětlení je potřeba prodat ohledně návratnosti? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Gregar: Jak dlouho firma existuje? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Mgr. Richter: Proč jste nezačala komunikovat s obcemi hned od začátku? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš: má firma CRM management? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ