Diplomová práce se zabývá projektem na budování značky Ovozela a jejím rozšiřováním na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, kterými jsou teoretická část, praktická část a projektová část. Teoretická část je zaměřena na literární poznatky ohledně značky, budování značky, trhu, marketingové strategie a komunikačního mixu. Praktická část obsa-huje představení stávajícího slovenského družstva Ovozela a zde je provedená strategická analýza této značky. V projektové části se věnuji především českému trhu, a to představení tohoto trhu, mise, vize a cíle družstva a důležitou částí jsou marketingové komunikační ak-tivity na budování značky Ovozela. V poslední části projektu je provedena časová, nákla-dová a riziková analýza projektu.
Annotation in English
The thesis deals with a project to build brand Ovozela and its expansion on the Czech mar-ket. The work is divided into three main chapters, a theoretical part, a practical part and a project part. The theoretical part is focused on literary knowledge of the brand, building-it brand, marketing strategy and communication mix. The practical part includes introducing Slovak cooperative Ovozela and strategic analysing of the brand. The project part is con-centrated primarily to the Czech market, such as the introduction of the market, a mission, a vision and the goals of the cooperative. An important part of the marketing communicati-ons activities is to build the brand Ovozela. In the end of the project part is done the time, the cost and the risk analysis of the project.
Diplomová práce se zabývá projektem na budování značky Ovozela a jejím rozšiřováním na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, kterými jsou teoretická část, praktická část a projektová část. Teoretická část je zaměřena na literární poznatky ohledně značky, budování značky, trhu, marketingové strategie a komunikačního mixu. Praktická část obsa-huje představení stávajícího slovenského družstva Ovozela a zde je provedená strategická analýza této značky. V projektové části se věnuji především českému trhu, a to představení tohoto trhu, mise, vize a cíle družstva a důležitou částí jsou marketingové komunikační ak-tivity na budování značky Ovozela. V poslední části projektu je provedena časová, nákla-dová a riziková analýza projektu.
Annotation in English
The thesis deals with a project to build brand Ovozela and its expansion on the Czech mar-ket. The work is divided into three main chapters, a theoretical part, a practical part and a project part. The theoretical part is focused on literary knowledge of the brand, building-it brand, marketing strategy and communication mix. The practical part includes introducing Slovak cooperative Ovozela and strategic analysing of the brand. The project part is con-centrated primarily to the Czech market, such as the introduction of the market, a mission, a vision and the goals of the cooperative. An important part of the marketing communicati-ons activities is to build the brand Ovozela. In the end of the project part is done the time, the cost and the risk analysis of the project.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši pro oblast budování značky na trhu.
Praktická část
Analyzujte současnou strategii budování značky Ovozela a její umístění na trhu.
Zpracujte projekt budování značky Ovozela pro trh v České republice.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši pro oblast budování značky na trhu.
Praktická část
Analyzujte současnou strategii budování značky Ovozela a její umístění na trhu.
Zpracujte projekt budování značky Ovozela pro trh v České republice.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
AAKER, D. A. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
KELLER, K. L., T. APÉRIA a M. GEORGSON. Strategic brand management: a European perspective. 2nd ed. Harlow, England: New York: Financial Times/Prentice Hall, 2012, 940 s. ISBN 978-0-273-73787-2.
AAKER, D. A. Building Strong Brands. London: Simon and Schuster, 2002, 380 s. ISBN 0-7432-3213-5.
DE CHERNATONY, L. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009, 315 s. ISBN 978-80-251-2007-1.
KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
Recommended resources
AAKER, D. A. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
KELLER, K. L., T. APÉRIA a M. GEORGSON. Strategic brand management: a European perspective. 2nd ed. Harlow, England: New York: Financial Times/Prentice Hall, 2012, 940 s. ISBN 978-0-273-73787-2.
AAKER, D. A. Building Strong Brands. London: Simon and Schuster, 2002, 380 s. ISBN 0-7432-3213-5.
DE CHERNATONY, L. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009, 315 s. ISBN 978-80-251-2007-1.
KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
Enclosed appendices
2 katalogy
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
VEDOUCÍ: Doc. Chovancová 29 b
Můžete, prosím, krátce vysvětlit, jak je problematika odbytových družstev ošetřena zákony? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Fuksová 29 b
Domníváte se, že úroveň marketingové komunikace producentů ovoce a zeleniny je dostatečná a je měřítkem pro úspěšné fungování na trhu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Jaké jsou trendy v oblasti řízení značky v posledních letech? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaký význam mají sociální sítě pro producenty ovoze a zeleniny? Jaké sociální sítě mohou využívat? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jakou roli má značka a její image v nákupním rozhodovacím procesu spotřebitele na trhu ovoce a zeleniny? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Staňková: Práce nemá kapitolu Cíle a metody. Rozdělění práce na 3 části.
Proč je mise definována anglicky? Jaká je návratnost investice? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš: Zvažovala jste product placement? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ