Hlavním cílem této diplomové práce je zpracovat návrh komunikace společnosti Continental Barum zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji. Diplomová práce je složena ze tří stěžejních částí. V teoretické části jsou definovány poznatky vztahující se k problematice marketingové komunikace. V analytické části je představena společnost Continental Barum a zhodnocení současných komunikačních aktivit směrem k cílové skupině. Následně je provedena analýza konkurence, PESTEL a SWOT analýza. Závěrečná část je orientována na zpracování projektu marketingové komunikace za účelem efektivního oslovení vybrané cílové skupiny. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this diploma thesis is to create a proposal of Continental Barum communication focused on addressing high school students in region Zlin.
Diploma thesis is composed from three main parts. In theoretical part are defined findings related to matters of marketing communication. In analytical part is introduced company Continental Barum and assessment of current communication activities towards target group. Then there are carried out competition analysis, PESTEL and SWOT analysis. Final part of this diploma thesis is focused on creating a project of marketing communication in order to address chosen target group effectively. The project is submitted to cost, time and risk analysis.
personal marketing, marketing communication, communication mix, competition analysis, PESTEL analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
127 s. (213 689 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce je zpracovat návrh komunikace společnosti Continental Barum zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji. Diplomová práce je složena ze tří stěžejních částí. V teoretické části jsou definovány poznatky vztahující se k problematice marketingové komunikace. V analytické části je představena společnost Continental Barum a zhodnocení současných komunikačních aktivit směrem k cílové skupině. Následně je provedena analýza konkurence, PESTEL a SWOT analýza. Závěrečná část je orientována na zpracování projektu marketingové komunikace za účelem efektivního oslovení vybrané cílové skupiny. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this diploma thesis is to create a proposal of Continental Barum communication focused on addressing high school students in region Zlin.
Diploma thesis is composed from three main parts. In theoretical part are defined findings related to matters of marketing communication. In analytical part is introduced company Continental Barum and assessment of current communication activities towards target group. Then there are carried out competition analysis, PESTEL and SWOT analysis. Final part of this diploma thesis is focused on creating a project of marketing communication in order to address chosen target group effectively. The project is submitted to cost, time and risk analysis.
personal marketing, marketing communication, communication mix, competition analysis, PESTEL analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte uvedené literární prameny a formulujte teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
S využitím získaných poznatků charakterizujte a zhodnoťte současnou komunikaci společnosti Continental Barum k vybrané cílové skupině.
Na základě provedených analýz zpracujte projekt komunikace zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Prostudujte uvedené literární prameny a formulujte teoretická východiska vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
S využitím získaných poznatků charakterizujte a zhodnoťte současnou komunikaci společnosti Continental Barum k vybrané cílové skupině.
Na základě provedených analýz zpracujte projekt komunikace zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Sociální vztahy v organizaci a jejich management. Vyd. 1. Praha: Grada, 2013, 224 s. ISBN 978-80-247-4211-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FISHER, John G. Strategic brand engagement: using HR and marketing to connect your brand, customers, channel partners and employees. London: Kogan Page, 2014, 219 s. ISBN 978-0-7494-7013-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Sociální vztahy v organizaci a jejich management. Vyd. 1. Praha: Grada, 2013, 224 s. ISBN 978-80-247-4211-3.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FISHER, John G. Strategic brand engagement: using HR and marketing to connect your brand, customers, channel partners and employees. London: Kogan Page, 2014, 219 s. ISBN 978-0-7494-7013-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Doc. Kozák 30 b
1. Jak by se řešil event v případě mimořádně špatného počasí? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Mechl 26 b
V kapitole 2.2. popisujete šumy v komunikaci. Z obrázku i textu je patrné, že šumy vznikají při zpětné vazbě. Co v praxi může reprezentovat takový šum? Může být i u zdroje komunikace nebo u příjemce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Upřesěte efektivitu vámi navrhované akce. Jak navrhujete objektivně posoudit úspěšnost bez vnějších vlivů. ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Staňková: Jaký byl hlavní cíl Vašeho projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Mgr. Richtr: Uskuteční se daný event? Co bude obsahem eventu? ZODPOVĚZENO ZCELA