Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu ke zlepšení současné marketingové komunikace ve firmě Aspet. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny zejména pojmy z oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na představení společnost a analyzování současné marketingové komunikace firmy Aspet. V praktické části jsou také provedeny analýzy PEST, SWOT, GE matice a Porterův model pěti konkurenčních sil. Součástí praktické části práce je také projektová část, která obsahuje komunikační plán pro firmu Aspet. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is to create a project to improve present marketing communication in the company Aspet. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication and communication mix. The practical part is focused on the introduction of the company Aspet and analysing the current situation of marketing communication in the company. In the practical part are performed analysis PEST and SWOT, GE matrix, Porter´s model of five competitive strengths. The practical part is also project part which includes communication plan for the company Aspet. The entire project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, SWOT analýza, PESTE analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
110 s. (157 578 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu ke zlepšení současné marketingové komunikace ve firmě Aspet. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny zejména pojmy z oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na představení společnost a analyzování současné marketingové komunikace firmy Aspet. V praktické části jsou také provedeny analýzy PEST, SWOT, GE matice a Porterův model pěti konkurenčních sil. Součástí praktické části práce je také projektová část, která obsahuje komunikační plán pro firmu Aspet. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is to create a project to improve present marketing communication in the company Aspet. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication and communication mix. The practical part is focused on the introduction of the company Aspet and analysing the current situation of marketing communication in the company. In the practical part are performed analysis PEST and SWOT, GE matrix, Porter´s model of five competitive strengths. The practical part is also project part which includes communication plan for the company Aspet. The entire project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, SWOT analýza, PESTE analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů týkajících se marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Aspet.
Vypracujte projekt marketingové komunikace pro společnost Aspet s cílem oslovit nové zákazníky.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů týkajících se marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Aspet.
Vypracujte projekt marketingové komunikace pro společnost Aspet s cílem oslovit nové zákazníky.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kozák 27 b
1. Jakou hlavní konkurenční výhody využívají prodejci nábytku, jako např. ASKO nebo IKEA? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Ing. Potočková 21 b
Otázka č. 1: Zvažovala jste návratnost jednotlivých marketingových aktivit?Kterou považujete za nejúčinější a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázka č. 2:Byl tento projekt doposud realizován? S jakými výsledky (i dílčími)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Kramoliš: Není věková kategorie definována příliš široce? Nebylo vhodnejší definovat užší cílové skupiny? NEZODPOVĚZENO
Mgr. Richtr: Oslovila jste architekty? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková: Jak jste rozpracovala jednotlivé činnosti v rámci CPM? NEZODPOVĚZENO