Cílem diplomové práce je implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o. V první části práce jsou popsány teoretické postupy vedoucí k implementování těchto nástrojů. Ve druhé části jsou zpracovány PESTLE analýza, Porterova pětifaktorová analýza, analýza současného marketingové mixu a benchmarking. Výsledky těchto analýz jsou zapracovány do IFE a EFE matice, jejichž výsledky jsou vstupy pro SPACE a QSPM matice. Na základě těchto výsledků těchto matic je vypracována třetí část, která se konkrétně zaměřuje na jednotlivé moderní marketingové nástroje a také na zlepšení stávajících prvků marketingu. V závěru třetí části jsou tyto návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is the implementation of modern marketing tools in the company CAIS s. r. o. The first part describes theoretical approaches leading to implementation of modern marketing tools. The second part presents the PESTLE analysis, Porter's five-factor analysis, analysis of the current marketing mix and benchmarking. Results of these analyses are incorporated into IFE and EFE matrix which results are inputs for QSPM and SPACE matrix. Based on these results is prepared the third part which is focused on various modern marketing tools and also to improve current marketing tools. In the end of third part are these proposals put to time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
moderní marketingové nástroje, implementace, sociální sítě, video. QR kód, analýzy
Klíčová slova v angličtině
modern marketing tools, implementation, social sites, video, QR codes, analyses
Rozsah průvodní práce
86 s. (119 888 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o. V první části práce jsou popsány teoretické postupy vedoucí k implementování těchto nástrojů. Ve druhé části jsou zpracovány PESTLE analýza, Porterova pětifaktorová analýza, analýza současného marketingové mixu a benchmarking. Výsledky těchto analýz jsou zapracovány do IFE a EFE matice, jejichž výsledky jsou vstupy pro SPACE a QSPM matice. Na základě těchto výsledků těchto matic je vypracována třetí část, která se konkrétně zaměřuje na jednotlivé moderní marketingové nástroje a také na zlepšení stávajících prvků marketingu. V závěru třetí části jsou tyto návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is the implementation of modern marketing tools in the company CAIS s. r. o. The first part describes theoretical approaches leading to implementation of modern marketing tools. The second part presents the PESTLE analysis, Porter's five-factor analysis, analysis of the current marketing mix and benchmarking. Results of these analyses are incorporated into IFE and EFE matrix which results are inputs for QSPM and SPACE matrix. Based on these results is prepared the third part which is focused on various modern marketing tools and also to improve current marketing tools. In the end of third part are these proposals put to time, cost and risk analyses.
Klíčová slova
moderní marketingové nástroje, implementace, sociální sítě, video. QR kód, analýzy
Klíčová slova v angličtině
modern marketing tools, implementation, social sites, video, QR codes, analyses
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši teoretických poznatků týkající se B2B trhů a moderních marketingových trendů.
Praktická část
Definujte a analyzujte současnou úroveň marketingových nástrojů ve firmě Cais s. r. o.
Na základě předchozích zjištění navrhněte projekt na implementaci moderních marketingových trendů a zlepšení současných marketingových aktivit ve firmě Cais s. r. o.
Navržený projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši teoretických poznatků týkající se B2B trhů a moderních marketingových trendů.
Praktická část
Definujte a analyzujte současnou úroveň marketingových nástrojů ve firmě Cais s. r. o.
Na základě předchozích zjištění navrhněte projekt na implementaci moderních marketingových trendů a zlepšení současných marketingových aktivit ve firmě Cais s. r. o.
Navržený projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
BRENNAN, Ross, Louise CANNING a Raymond MCDOWELL. Business-to-business marketing. 3rd ed. Los Angeles: SAGE, 2014, 385 s. ISBN 978-1-4462-7372-2.
EAGLE, Lynne. Marketing communications. First Edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
TAYLOR, Hugh. B2B technology marketing. Los Angeles: Taylor Market Intelligence, 2013, 201 s. ISBN 978-0615862941.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
BRENNAN, Ross, Louise CANNING a Raymond MCDOWELL. Business-to-business marketing. 3rd ed. Los Angeles: SAGE, 2014, 385 s. ISBN 978-1-4462-7372-2.
EAGLE, Lynne. Marketing communications. First Edition. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
TAYLOR, Hugh. B2B technology marketing. Los Angeles: Taylor Market Intelligence, 2013, 201 s. ISBN 978-0615862941.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Dr. Vaněk, 21 bodů
Které Vámi navrhované kroky bude majitel firmy realizovat? Domníváte se, že může vzniknout další konkurence zejména v Polsku, které je považováno za jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů pro průmysl, automotive a další odvětví průmyslu v rámci celé EU? Pokud ano, jaké kroky by bylo nutné učinit? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Oponent: Dr. Bejtkovský, 24 bodů
Jakým způsobem lze snížit/eliminovat rizika, která jsou prezentována prostřednictvím rizikové analýzy projektu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Měl již diplomant možnost projednat svůj projekt s představiteli firmy CAIS s. r. o., jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Lipták
Co si myslíte, že když představujete společnost, co je o ní potřeba říci? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Vytknul uvedení demografie do společensko-ekonomického prostředí.
Doc. Staňková
Jak ovlivní firmu přijetí Dalajlámy a názory prezidenta republiky postavení firmy? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ Jak budete měřit efektivnost marketingové komunikace? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Mgr. Richtr
Jaká je cílová skupina marketingové komunikace a můžete jí charakterizovat? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ