Diplomová práce "Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji" je v první části zaměřena na objasnění několika pojmů týkající se firemní identity, firemní image, značky a její image, emoce a image prodejny. V další části je představena společnost - její identita a image. Následně je ukázána image samotné značky Terranova. Práce analyzuje současnou image prodejny, nalézá chyby a nedostatky. V závěru práce je navrženo doporučení pro zlepšení image prodejny.
Anotace v angličtině
The first part of the thesis "The Project of the Improvement of the Shop Image of the Brand Terranova in Zlin Region" focuses on clasification of the terms corporate identity, corporate image, brand and its image, emotional and shop image. The other part introduces the company itself its identity and image. Then the thesis shows the image of the brand Terranova. The thesis analyzes the current shop image, finds mistakes and demerits. The recommendations for improvement shop image are suggested in conclusion.
Image, Corporate Identity, Corporate Image, Brand, Store
Rozsah průvodní práce
101 s. (129 802 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce "Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji" je v první části zaměřena na objasnění několika pojmů týkající se firemní identity, firemní image, značky a její image, emoce a image prodejny. V další části je představena společnost - její identita a image. Následně je ukázána image samotné značky Terranova. Práce analyzuje současnou image prodejny, nalézá chyby a nedostatky. V závěru práce je navrženo doporučení pro zlepšení image prodejny.
Anotace v angličtině
The first part of the thesis "The Project of the Improvement of the Shop Image of the Brand Terranova in Zlin Region" focuses on clasification of the terms corporate identity, corporate image, brand and its image, emotional and shop image. The other part introduces the company itself its identity and image. Then the thesis shows the image of the brand Terranova. The thesis analyzes the current shop image, finds mistakes and demerits. The recommendations for improvement shop image are suggested in conclusion.
Image, Corporate Identity, Corporate Image, Brand, Store
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě průzkumu literárních pramenů vyhodnoťte teoretické poznatky o firemní image, image prodejny a vnímání image zákazníkem.
Praktická část
Charakterizujte společnost SOLITAIRE, spol. s.r.o. - prodejce značky Terranova.
Prostřednictvím marketingového výzkumu zjistěte vnímání image prodejny a k ní vztahující se spokojenost a reputaci u zákazníků.
Na základě výsledků marketingového výzkumu vypracujte projekt na zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji.
Zhodnoťte projekt a jeho využití v praxi.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě průzkumu literárních pramenů vyhodnoťte teoretické poznatky o firemní image, image prodejny a vnímání image zákazníkem.
Praktická část
Charakterizujte společnost SOLITAIRE, spol. s.r.o. - prodejce značky Terranova.
Prostřednictvím marketingového výzkumu zjistěte vnímání image prodejny a k ní vztahující se spokojenost a reputaci u zákazníků.
Na základě výsledků marketingového výzkumu vypracujte projekt na zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji.
Zhodnoťte projekt a jeho využití v praxi.
Závěr
Seznam doporučené literatury
AAKER, D. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
DUTTA, K. Brand management: principles and practices. 1st pub. New Delhi: Oxford University Press, 2012, 455 s. ISBN 978-0-19-806986-7.
HAMMOND, R. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. 2. české vyd. Praha: Grada, 2012, 196 s. ISBN 978-80-247-4162-8.
PEGLER, M. Visual merchandising and display. 6th ed. New York: Fairchild Books, c2012, 416 s. ISBN 978-1-60901-084-3.
VYSEKALOVÁ, J. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
AAKER, D. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
DUTTA, K. Brand management: principles and practices. 1st pub. New Delhi: Oxford University Press, 2012, 455 s. ISBN 978-0-19-806986-7.
HAMMOND, R. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. 2. české vyd. Praha: Grada, 2012, 196 s. ISBN 978-80-247-4162-8.
PEGLER, M. Visual merchandising and display. 6th ed. New York: Fairchild Books, c2012, 416 s. ISBN 978-1-60901-084-3.
VYSEKALOVÁ, J. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
1 cenová nabídka - vymalování, 1 dotazník
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jak zapadá Vámi navrhovaný projekt zlepšení image prodejny a značky Terranova do celorepublikového konceptu image této značky? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Dr. Vydrová 24 bodů
1. V jaké fázi zavádění je v dané organizaci Vámi navrhovaný projekt? ZODPOVĚZENO ZCELA
2. Jaké další rizika pro projekt dokážete určit? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Staňková: Jaký rozdíl je mezi image a reputací? Co v případě ušlého zisku, když by se musela prodejna dočasně uzavřít? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Kramoliš: Jakým způsobem jste čistila data respondentů? Je nastaven mystery shopping? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Mgr. Richtr: Značka Terranova dělá celoplošnou reklamu? Je stav prodejny podobný i v jiných regionech? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: objasněte vztahy mezi firmou, značkou a majitelem ZODPOVĚZENO ZCELA