Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Moravského Peněžního Ústavu spořitelního družstva. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a marketingu služeb. Praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace pomocí analýzy komunikačního mixu, analýzy konkurence, PEST analýzy a SWOT analý-zy, která je rozpracována na IFE a EFE matici. Na základě poznatků získaných analýzou je vytvořen projekt na zlepšení marketingové komunikace, který je v závěru podroben nákla-dové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Master's thesis deals with marketing communication of Moravský Peněžní Ústav spoři-telní družstvo. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, theoretical knowledge in the field of marketing communication and services market-ing is summarized. The practical part is focused on analysing the current state of marketing communication by means of the communication mix analysis, competitor analysis, PEST analysis and SWOT analysis which is developed into IFE and EFE matrix. Based on the knowledge gained from analyses, the project is developed to improve marketing communi-cation. This project is subjected to cost, time and risk analysis in the end.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingová komunikace, komunikační mix, PEST analýza, SWOT analýza, projekt marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
Services Marketing, Marketing Communication, Communication Mix, PEST Analysis, SWOT Analysis, Marketing Communication Project
Rozsah průvodní práce
100 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Moravského Peněžního Ústavu spořitelního družstva. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a marketingu služeb. Praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace pomocí analýzy komunikačního mixu, analýzy konkurence, PEST analýzy a SWOT analý-zy, která je rozpracována na IFE a EFE matici. Na základě poznatků získaných analýzou je vytvořen projekt na zlepšení marketingové komunikace, který je v závěru podroben nákla-dové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Master's thesis deals with marketing communication of Moravský Peněžní Ústav spoři-telní družstvo. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, theoretical knowledge in the field of marketing communication and services market-ing is summarized. The practical part is focused on analysing the current state of marketing communication by means of the communication mix analysis, competitor analysis, PEST analysis and SWOT analysis which is developed into IFE and EFE matrix. Based on the knowledge gained from analyses, the project is developed to improve marketing communi-cation. This project is subjected to cost, time and risk analysis in the end.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingová komunikace, komunikační mix, PEST analýza, SWOT analýza, projekt marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
Services Marketing, Marketing Communication, Communication Mix, PEST Analysis, SWOT Analysis, Marketing Communication Project
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a marketingu služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Moravský Peněžní Ústav - spořitelní družstvo.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace pro danou firmu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a marketingu služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti Moravský Peněžní Ústav - spořitelní družstvo.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace pro danou firmu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Paul a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Paul a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Kubík 25 bodů
1. Porovnejte činnost Moravského peněžního ústavu s konkurenty uvedenými na stranách 56 - 58 Vaší diplomové práce? ZODPOVĚZENO ZCELA
2. Proč jste jako místo realizace výhry wellnes pobytu zvolila v hotelu Soláň v Beskydech ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Dr. Bejtkovský 17 bodů
1. Jakými dalšími způsoby lze ještě snížit/eliminovat riziko: nesplnění cílů projektu, které je uvedeno v rámci Rizikové analýzy na straně 90? ZODPOVĚZENO ZCELA
2. Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s představiteli Moravského Peněžního Ústavu - spořitelní družstvo, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Mgr. Richtr: Na základě čeho jste si vybrala téma? CO je kritériem pro získání ceny Zlatá koruna? Kdo to rozhoduje? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Kramoliš: Jak funguje princip soutěže? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Gregar: Jak bude použito virální video? ZODPOVĚZENO ZCELA