Cílem diplomové práce je vypracování efektivních komunikačních kanálů pro Knihovnu UTB směrem k uživatelům. Teoretická část se zabývá marketingem služeb,
marketingovou komunikací a strategií. V praktické části je představena Knihovna UTB a její současná komunikační aktivita. Na základě analýz SWOT a benchmarkingu byly výsledky zachyceny v matici IFE a EFE, poté byly celkově umístěny do matice IE. Na základě těchto zjištění byly navrženy a zpracovány komunikační cíle. Tyto aktivity byly na závěr podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to develop effective communication channels for the
Library of UTB to users. The theoretical part deals with marketing services, marketing communications and strategy. In the practical part was presented the Library of UTB and their current communication activity. Based on SWOT analysis and benchmarking results were captured in matrix IFE and EFE, then were generally placed in a matrix IE. On the basis of these findings have been designed and processed by the communication target. These activities were finally subjected cost, risk and time analysis.
Klíčová slova
komunikace, Knihovna UTB, uživatelé, služby
Klíčová slova v angličtině
communications, Library of UTB, users, services
Rozsah průvodní práce
105 s. (128 866 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vypracování efektivních komunikačních kanálů pro Knihovnu UTB směrem k uživatelům. Teoretická část se zabývá marketingem služeb,
marketingovou komunikací a strategií. V praktické části je představena Knihovna UTB a její současná komunikační aktivita. Na základě analýz SWOT a benchmarkingu byly výsledky zachyceny v matici IFE a EFE, poté byly celkově umístěny do matice IE. Na základě těchto zjištění byly navrženy a zpracovány komunikační cíle. Tyto aktivity byly na závěr podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to develop effective communication channels for the
Library of UTB to users. The theoretical part deals with marketing services, marketing communications and strategy. In the practical part was presented the Library of UTB and their current communication activity. Based on SWOT analysis and benchmarking results were captured in matrix IFE and EFE, then were generally placed in a matrix IE. On the basis of these findings have been designed and processed by the communication target. These activities were finally subjected cost, risk and time analysis.
Klíčová slova
komunikace, Knihovna UTB, uživatelé, služby
Klíčová slova v angličtině
communications, Library of UTB, users, services
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a vyhodnoťte teoretické poznatky o marketingové komunikaci.
Navrhněte efektivnější komunikační kanály pro cílové skupiny.
Zhodnoťte projekt z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow: FT Prentice Hall/Financial Times, c2006, 911 s. ISBN 0-273-68772-7-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, c2006, 733 [45] s. ISBN 0-13-145757-8.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow: FT Prentice Hall/Financial Times, c2006, 911 s. ISBN 0-273-68772-7-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, c2006, 733 [45] s. ISBN 0-13-145757-8.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Kubík, 23 bodů
Jaké vhodné poznatky můžete převzít pro knihovnu UTB z knihoven, které byly srovnávány v rámci benchmarkingu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Jak hodnotí nové poznatky z Vaší diplomové práce vedení knihovny UTB? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Oponent: Dr. Vydrová, 15 bodů
uvedeno Zastřešení knihovny univerzitou UTB. Jak je to myšleno? Které z Vašich akčních plánů budou realizovány?
Jsou všechny akční návrhy pouze Vaše nápady nebo jste získala inspiraci aj od zaměstnanců knihovny? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Lipták
Která z nových služeb je nejvíce perspektivní? Měla by knihovna poskytovat služby i firmám v regionu? Neuvažovala jste nad tím, že by studenti mohli poskytovat služby knihovně? Nemělo by se pro knihovnu umožnit veřejné podnikání pro využití zdrojů pro vlastní rozvoj? Nebylo by účelné vytvořit "holding" knihovny? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš
Jakým způsobem byste měřila efektivitu dosavadní komunikace? Jak poznáte která komunikace efektivní je a která není? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková
Jak můžete porovnávat plnění rozpočtu a jeho skutečné plnění v roce 2015 a v roce 2016? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Dolejšová
Jaký je postoj ředitele knihovny k noční studovně? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ