Cílem diplomové práce je návrh kampaní, které využívají metod guerilla marketingu. Teore-tická část se zabývá moderními trendy v marketingu a samostatná kapitola je věnována gue-rilla marketingu. V praktické části je na úvod popsána Základní umělecká škola Znojmo, pro kterou jsou guerillové kampaně navrženy. Následuje SWOT analýza, analýza současné-ho stavu marketingu, analýza konkurence a dotazníkové šetření. Na základě poznatků z praktické části je vypracovaná projektová část, ve které jsou navrženy čtyři guerillové kampaně pro danou organizaci. Projekt je podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to form a proposal of guerilla marketing campaigns. Theoretical part deals with new marketing trends and guerilla marketing is described in separate chap-ter. The first section of practical part is dedicated to description of Základní umělecká ško-la Znojmo for which the guerilla campaigns are designed. After that follows SWOT analy-sis, an analysis of the current state of marketing communications of this organization, an analysis of competition and questionnaire survey. Based on the findings from practical part there is project part in which there are suggested four guerilla campaigns for the organiza-tions. The project undergoes cost, risk and time analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, nové trendy, guerilla marketing, marketingové analýzy
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, new trends, guerilla marketing, marketing analyzes
Rozsah průvodní práce
101
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je návrh kampaní, které využívají metod guerilla marketingu. Teore-tická část se zabývá moderními trendy v marketingu a samostatná kapitola je věnována gue-rilla marketingu. V praktické části je na úvod popsána Základní umělecká škola Znojmo, pro kterou jsou guerillové kampaně navrženy. Následuje SWOT analýza, analýza současné-ho stavu marketingu, analýza konkurence a dotazníkové šetření. Na základě poznatků z praktické části je vypracovaná projektová část, ve které jsou navrženy čtyři guerillové kampaně pro danou organizaci. Projekt je podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to form a proposal of guerilla marketing campaigns. Theoretical part deals with new marketing trends and guerilla marketing is described in separate chap-ter. The first section of practical part is dedicated to description of Základní umělecká ško-la Znojmo for which the guerilla campaigns are designed. After that follows SWOT analy-sis, an analysis of the current state of marketing communications of this organization, an analysis of competition and questionnaire survey. Based on the findings from practical part there is project part in which there are suggested four guerilla campaigns for the organiza-tions. The project undergoes cost, risk and time analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, nové trendy, guerilla marketing, marketingové analýzy
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, new trends, guerilla marketing, marketing analyzes
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k novým trendům marketingové komunikace se zaměřením na guerilla marketing.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace Základní umělecké školy Znojmo.
Vypracujte projekt guerilla marketingu pro Základní uměleckou školu Znojmo.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k novým trendům marketingové komunikace se zaměřením na guerilla marketing.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace Základní umělecké školy Znojmo.
Vypracujte projekt guerilla marketingu pro Základní uměleckou školu Znojmo.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad a Al LAUTENSLAGER. Guerrilla marketing in 30 days: a 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers. Irvine, CA: Entrepreneur Media, 2005, 272 s. ISBN 1-932531-29-7.
LEVINSON, Jay Conrad a Jeannie LEVINSON. Guerrilla marketing remix: [the best of guerrilla marketing]. Irvine: Entrepreneur Press, 2011, 464 s. ISBN 1599184222.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. Praha: Grada, 2009, 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad a Al LAUTENSLAGER. Guerrilla marketing in 30 days: a 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers. Irvine, CA: Entrepreneur Media, 2005, 272 s. ISBN 1-932531-29-7.
LEVINSON, Jay Conrad a Jeannie LEVINSON. Guerrilla marketing remix: [the best of guerrilla marketing]. Irvine: Entrepreneur Press, 2011, 464 s. ISBN 1599184222.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. Praha: Grada, 2009, 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Pilík (25 b.)
Jak bude vyhodnocována návratnost vložených finančních prostředků do guerillových kampaní? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Bejtkovský (17 b.)
Jakými dalšími způsoby lze ještě snížit/eliminovat rizika: neúčinnost kampaní, nesouhlas základních a středních škol realizovat kampaně ve svých prostorách a příliš drahý návrh kampaně, která jsou uvedena na straně 87? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s představiteli Základní umělecké školy Znojmo, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
prof. Němeček: Kolik má škola učitelů? Škola je určená pro Znojmo nebo i pro okolní obyvatele? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kozák: Proč se pan ředitel nepodívá na internet, co je nyní modernější a nedělá práci s perspektivou?
dr. Dobeš: Rozveďte dále odpověď od svého vedoucího. Vaše odpověď byla velmi podobná jako měření účinnosti ve Vaší práci. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ