Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu guerilla marketingu pro hrad Lukov. V rámci analytické části je využito několika analýz. Nejprve PESTLE analýza makrookolí hradu, dále Porterova analýza konkurenčního prostředí. Následně je analyzován marketingový mix v rámci 8 P. Na základě souhrnu poznatků je vypracována SWOT analýza a analýza komunikačního mixu. V projektové části pak práce navrhuje řešení, jež umožňují provést guerillový marketing hradu. Na základě vytvořených návrhů je možné realizovat guerillovou kampaň a získat tak pro hrad nové návštěvníky. Tyto návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project consisting of Lukov castle's guerrilla marketing. In the analytic part of this thesis includes several kinds of analyses. The first is the PESTLE analysis of macro-surroundings of the castle; furthermore, Porter's analysis of competitive forces will be explored. 8 P marketing mix will be analysed as well. Based on the gathered data, the SWOT analysis will be processed together with the analysis of communication mix. In the project part of the thesis, the conclusion and solution of how to do guerrilla marketing of the castle are suggested. These suggestions are furthermore are the leads to the realisation of a marketing campaign which would attract more visitors. These suggestions are also tested with time, costs and risks analyses.
Klíčová slova
nové nástroje marketingové komunikace, guerilla marketing, ambient marketing, wildposting, alternative marketing
Klíčová slova v angličtině
new marketing communication tools, guerrilla marketing, ambient marketing, wildposting, alternative marketing
Rozsah průvodní práce
127
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu guerilla marketingu pro hrad Lukov. V rámci analytické části je využito několika analýz. Nejprve PESTLE analýza makrookolí hradu, dále Porterova analýza konkurenčního prostředí. Následně je analyzován marketingový mix v rámci 8 P. Na základě souhrnu poznatků je vypracována SWOT analýza a analýza komunikačního mixu. V projektové části pak práce navrhuje řešení, jež umožňují provést guerillový marketing hradu. Na základě vytvořených návrhů je možné realizovat guerillovou kampaň a získat tak pro hrad nové návštěvníky. Tyto návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project consisting of Lukov castle's guerrilla marketing. In the analytic part of this thesis includes several kinds of analyses. The first is the PESTLE analysis of macro-surroundings of the castle; furthermore, Porter's analysis of competitive forces will be explored. 8 P marketing mix will be analysed as well. Based on the gathered data, the SWOT analysis will be processed together with the analysis of communication mix. In the project part of the thesis, the conclusion and solution of how to do guerrilla marketing of the castle are suggested. These suggestions are furthermore are the leads to the realisation of a marketing campaign which would attract more visitors. These suggestions are also tested with time, costs and risks analyses.
Klíčová slova
nové nástroje marketingové komunikace, guerilla marketing, ambient marketing, wildposting, alternative marketing
Klíčová slova v angličtině
new marketing communication tools, guerrilla marketing, ambient marketing, wildposting, alternative marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k novým nástrojům marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace na hradě Lukov.
Vypracujte projekt guerilla marketingu na hradě Lukov.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k novým nástrojům marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace na hradě Lukov.
Vypracujte projekt guerilla marketingu na hradě Lukov.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
LEVINSON, Jay Conrad a Jeannie LEVINSON. Guerrilla marketing remix: the best of guerrilla marketing. 1st edition. Irvine: Entrepreneur Press, c2011, 464 s. ISBN 1-59918-422-2.
LEVINSON, Jay Conrad, Chris FORBES a Frank ADKINS. Guerrilla marketing for nonprofits: 250 tactics to promote, recruit, motivate, and raise more money. 1st edition. Irvine: Entrepreneur Press, c2010, 336 s. ISBN 978-1-599183-749.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
LEVINSON, Jay Conrad a Jeannie LEVINSON. Guerrilla marketing remix: the best of guerrilla marketing. 1st edition. Irvine: Entrepreneur Press, c2011, 464 s. ISBN 1-59918-422-2.
LEVINSON, Jay Conrad, Chris FORBES a Frank ADKINS. Guerrilla marketing for nonprofits: 250 tactics to promote, recruit, motivate, and raise more money. 1st edition. Irvine: Entrepreneur Press, c2010, 336 s. ISBN 978-1-599183-749.
PATALAS, Thomas. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Durďáková (23 b.)
Jak na Vaše návrhy reaguje předseda Spolku přátel hradu Lukova? ZODPOVĚZENO ZCELA
Který z Vašich navržených guerillových návrhů by mohl být podle Vašeho názoru nejúčinnější z pohledu zvýšení návštěvnosti hradu Lukov? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Holík (29 b.)
Důkladně jste se seznámila s činností spolku i s jeho aktivitami v areálu hradu. Co byste dále doporučila k rozvoji a propagaci jeho činnosti? ZODPOVĚZENO ZCELA
prof. Němeček: otázka ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kozák: Ve SWOT analýze jsou špatně stanoveny příležitosti. Jaké je vstupné hradu? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Bejtkovský: Jaká je návštěvnost hradu v letních měsících? Proč jste se nezaměřovala na školky? ZODPOVĚZENO ZCELA