Diplomová práce je zaměřená na Projekt efektivního recruitmentu po sociálních sítích ve společnosti Baťa, a.s. Cílem je vytvořit projekt pro nábor pracovníků přes sociální sítě. Teoretická část popisuje hlavní problematiku v oblasti náboru a nejznámější sociální sí-tě, které lze pro účely náboru použít. V praktické části je provedena analýza prostředí ve společnosti Baťa, a.s. a vyhodnocení jejich současných metod náboru. Součástí je též do-tazníkové šetření, které se zabývá zvyky a názory ve využívání sociálních sítí. Z výsledku šetření vyplývá obliba sociálních sítí u skoro všech věkových kategorií a potenciál sociál-ních sítí jako prostředku pro inzerci. Použití sociálních sítí při náboru zajistí společnosti nové zdroje pracovníků, rychlejší reakci a taktéž zviditelnění společnosti. Projekt je na konci podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This dissertation is focused on the project of efficient recruitment via social networks in Baťa, a.s. The main goal is to create a project for the recruitment of potential employees via social networks. The theoretical part describes the main points of recruitment process and characterizes the most popular social networks which can be applied for recruitment. The analytical part is focused on the analysis of Baťa a.s. background and evaluation of its current recruitment methods. Furthermore it includes questionnaire survey concerned with habits and opinions of social networks usage. As emerged from the survey the social net-works are popular throughout all age categories and have potential in advertising. The us-age of social networks in recruitment may ensure new sources of applicants, quick response time and publicity for the company. At the end the project is submitted to the cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
řízení lidských zdrojů, personální marketing, získávání zaměstnanců, sociální sítě, e-recruitment, inzeráty, Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, Instagram
Klíčová slova v angličtině
human resources, personnel marketing, employee recruitment, social networks, e-recruitment, job advertisements, Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, Instagram
Rozsah průvodní práce
139 s. (219 593 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřená na Projekt efektivního recruitmentu po sociálních sítích ve společnosti Baťa, a.s. Cílem je vytvořit projekt pro nábor pracovníků přes sociální sítě. Teoretická část popisuje hlavní problematiku v oblasti náboru a nejznámější sociální sí-tě, které lze pro účely náboru použít. V praktické části je provedena analýza prostředí ve společnosti Baťa, a.s. a vyhodnocení jejich současných metod náboru. Součástí je též do-tazníkové šetření, které se zabývá zvyky a názory ve využívání sociálních sítí. Z výsledku šetření vyplývá obliba sociálních sítí u skoro všech věkových kategorií a potenciál sociál-ních sítí jako prostředku pro inzerci. Použití sociálních sítí při náboru zajistí společnosti nové zdroje pracovníků, rychlejší reakci a taktéž zviditelnění společnosti. Projekt je na konci podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This dissertation is focused on the project of efficient recruitment via social networks in Baťa, a.s. The main goal is to create a project for the recruitment of potential employees via social networks. The theoretical part describes the main points of recruitment process and characterizes the most popular social networks which can be applied for recruitment. The analytical part is focused on the analysis of Baťa a.s. background and evaluation of its current recruitment methods. Furthermore it includes questionnaire survey concerned with habits and opinions of social networks usage. As emerged from the survey the social net-works are popular throughout all age categories and have potential in advertising. The us-age of social networks in recruitment may ensure new sources of applicants, quick response time and publicity for the company. At the end the project is submitted to the cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
řízení lidských zdrojů, personální marketing, získávání zaměstnanců, sociální sítě, e-recruitment, inzeráty, Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, Instagram
Klíčová slova v angličtině
human resources, personnel marketing, employee recruitment, social networks, e-recruitment, job advertisements, Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, Instagram
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast získávání pracovníků s využitím sociálních sítí.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav systému přijímání zaměstnanců ve společnosti Baťa, a.s.
Zpracujte projekt využívání sociálních sítí při recruitmentu pracovníků ve společnosti Baťa, a.s.
Zhodnoťte ekonomickou a časovou náročnost navrhovaného projektu, rizika a přínosy spojené s jeho realizací.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast získávání pracovníků s využitím sociálních sítí.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav systému přijímání zaměstnanců ve společnosti Baťa, a.s.
Zpracujte projekt využívání sociálních sítí při recruitmentu pracovníků ve společnosti Baťa, a.s.
Zhodnoťte ekonomickou a časovou náročnost navrhovaného projektu, rizika a přínosy spojené s jeho realizací.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 920 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
BANFIELD, Paul a Rebecca KAY. Introduction to human resource management. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, c2012, 400 s. ISBN 978-0-19-958108-5.
DUDA, Jiří. Řízení lidských zdrojů. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2008, 128 s. ISBN 978-80-87071-89-2.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015, 399 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
NOE, Raymond A. Fundamentals of human resource management. 5th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin, c2014, 570 s. ISBN 978-0-07-811261-4.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada Publishing, 2015, 920 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
BANFIELD, Paul a Rebecca KAY. Introduction to human resource management. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, c2012, 400 s. ISBN 978-0-19-958108-5.
DUDA, Jiří. Řízení lidských zdrojů. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2008, 128 s. ISBN 978-80-87071-89-2.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015, 399 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
NOE, Raymond A. Fundamentals of human resource management. 5th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin, c2014, 570 s. ISBN 978-0-07-811261-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Matošková (27 b.)
Na s. 129 doporučujete firmě natočit recruitment video. Jakými dalšími způsoby by bylo možno s takovýmto videem pracovat (kromě způsobu, co v práci zmiňujete), tj. kde a jak by mohlo být toto video ještě využito? ZODPOVĚZENO ZCELA
Bude projekt firmou realizován? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Julíčková (22 b.)
V práci uvádíte snížení nákladů na inzerci v následujícím roce při nasazení recruitmentu po sociálních sítích na polovinu. Jak jste k tomuto tvrzení došla? ZODPOVĚZENO ZCELA
prof. Němeček: Je úvaha, že se budou kupovat body přes internet? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kozák: Nešlo by změnit slovo "nábor" na "získávání" apod. ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Bejtkovský:
dr. Dobeš: Jak rozlišujete v práci bakalářský a vysokoškolský stupeň studia? ZODPOVĚZENO ZCELA
Tomáš Jošek: V práci pracujete s tím, jaké pozici se vybírají. Jakou si myslíte, že by měla sílu pozice asistentky prodeje na LinkedIn? Náklady na LinkedInu jste zvyšovala z jakého důvodu? ZODPOVĚZENO ZCELA