Informace o kvalifikační práci Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic
Cílem této práce je navrhnout integrovaný prodejní kanál se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Teoretická část se zabývá online marketingem a e-commerce a následně rozebírá problematiku e-mail marketingu a tvorby e-mailů. Nakonec je představen omnichannel a možnost jeho využití. Aktivita Čechů na Internetu, představení společnosti T-Mobile Czech Republic a analýza online prodejního procesu jsou náplní praktické části. Poslední, projektová část naváže na zjištění z praktické části a povede k navýšení prodejnosti služeb, usnadnění pro-deje online méně gramotným zákazníkům a zužitkování potenciálu omnichannelu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to design an integrated sales channel using omnichannel in order to increase services marketability in T-Mobile Czech Republic. The theoretical chapter deals with online marketing and e-commerce and then ruminates over e-mail marketing and e-mail construction. In the end omnichannel is introduced and possibilities of its usage are outlined. Activities of Czechs on the Internet, introduction of T-Mobile Czech Republic and online sales process analysis are included in the practical chapter. Lastly, the project expands on practical chapter's findings and leads to services marketability increase, simplifying the sales process to less online educated customers and exploiting the omnichannel potential.
online marketing, e-commerce, e-mail, omnichannel, CRM, sales channel, call center, lead
Rozsah průvodní práce
102 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je navrhnout integrovaný prodejní kanál se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Teoretická část se zabývá online marketingem a e-commerce a následně rozebírá problematiku e-mail marketingu a tvorby e-mailů. Nakonec je představen omnichannel a možnost jeho využití. Aktivita Čechů na Internetu, představení společnosti T-Mobile Czech Republic a analýza online prodejního procesu jsou náplní praktické části. Poslední, projektová část naváže na zjištění z praktické části a povede k navýšení prodejnosti služeb, usnadnění pro-deje online méně gramotným zákazníkům a zužitkování potenciálu omnichannelu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to design an integrated sales channel using omnichannel in order to increase services marketability in T-Mobile Czech Republic. The theoretical chapter deals with online marketing and e-commerce and then ruminates over e-mail marketing and e-mail construction. In the end omnichannel is introduced and possibilities of its usage are outlined. Activities of Czechs on the Internet, introduction of T-Mobile Czech Republic and online sales process analysis are included in the practical chapter. Lastly, the project expands on practical chapter's findings and leads to services marketability increase, simplifying the sales process to less online educated customers and exploiting the omnichannel potential.
online marketing, e-commerce, e-mail, omnichannel, CRM, sales channel, call center, lead
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
{Zpracujte kritickou literární rešerši v oblasti online marketingu se zaměřením na email marketing a zapojením omnichannelu.
Praktická část
{Představte společnost T-Mobile Czech Republic, analyzujte online nákupní proces a identifikujte potenciální místa rozvoje.
{Zpracujte projekt nového online nákupního procesu s využitím omnichannelu.
{Zhodnoťte přínosy, časovou náročnost a rizika projektu, formulujte závěrečná doporučení a návrhy, jak může společnost dále nákupní proces rozvíjet.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
{Zpracujte kritickou literární rešerši v oblasti online marketingu se zaměřením na email marketing a zapojením omnichannelu.
Praktická část
{Představte společnost T-Mobile Czech Republic, analyzujte online nákupní proces a identifikujte potenciální místa rozvoje.
{Zpracujte projekt nového online nákupního procesu s využitím omnichannelu.
{Zhodnoťte přínosy, časovou náročnost a rizika projektu, formulujte závěrečná doporučení a návrhy, jak může společnost dále nákupní proces rozvíjet.
Seznam doporučené literatury
BAGGOTT Chris. Email Marketing By the Numbers: How to Use the World's Greatest Marketing Tool to Take Any Organization to the Next Level. 1st ed. New Jersey: John Wiley and Sons, 2007, 304 s. ISBN 978-0-470-12245-7
BUTLER Mary R. Email Marketing: A Guide to the Internet's Most Effective Marketing Tool. 1st ed. USA: The Butler Publishing Group, 2009, 102 s. ISBN 9781442164543
DHOLAKIA Nikhilesh et al. Global E-commerce and Online Marketing: Watching the Evolution. 1st ed. USA: Quorum Books 2002, 316 s. ISBN 978-1567204070
MEYERSON Mitch and SCARBOROUGH Mary E. Mastering Online Marketing. 1st ed. Canada: Entrepreneur Press, 2008, 262 s. ISBN 978-1-59918-151-6
WALDOW D.J. and FALLS Jason. The Rebel's Guide to Email Marketing: Grow Your List, Break the Rules, and Win. 1st ed. Indianapolis: Pearson Education, 2013, 288 s. ISBN 978-0-7897-4969-7
Seznam doporučené literatury
BAGGOTT Chris. Email Marketing By the Numbers: How to Use the World's Greatest Marketing Tool to Take Any Organization to the Next Level. 1st ed. New Jersey: John Wiley and Sons, 2007, 304 s. ISBN 978-0-470-12245-7
BUTLER Mary R. Email Marketing: A Guide to the Internet's Most Effective Marketing Tool. 1st ed. USA: The Butler Publishing Group, 2009, 102 s. ISBN 9781442164543
DHOLAKIA Nikhilesh et al. Global E-commerce and Online Marketing: Watching the Evolution. 1st ed. USA: Quorum Books 2002, 316 s. ISBN 978-1567204070
MEYERSON Mitch and SCARBOROUGH Mary E. Mastering Online Marketing. 1st ed. Canada: Entrepreneur Press, 2008, 262 s. ISBN 978-1-59918-151-6
WALDOW D.J. and FALLS Jason. The Rebel's Guide to Email Marketing: Grow Your List, Break the Rules, and Win. 1st ed. Indianapolis: Pearson Education, 2013, 288 s. ISBN 978-0-7897-4969-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Pilík (27 b.)
Jak byly Vaše návrhy přijaty firmou? Kdy a v jakém rozsahu budou Vaše návrhy realizovány? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Dobeš (22 b.)
Na straně 70 v posledních větách kapitoly 6.4 se odvoláváte na výsledky dotazníku. O jaký dotazník se jednalo? Proč není uveden v práci? Co bylo Vaším výzkumem? ZODPOVĚZENO ZCELA
prof. Němeček: Nemáte strach z vývoje, který vyplývá z Vaší práce? Např. to, že víte, kdo co rád poslouchá apod. ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Kozák: Použila jste v práci pojem CRM, co to podle Vás je? Jaký je jeho princip? Podle čeho segmentujete zákazníky? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
dr. Bejtkovský: Zmiňovala jste personalizaci. Proč o ni klienti neměli zájem, jak uvádíte v práci? ZODPOVĚZENO ZCELA