Táto diplomová práca sa zaoberá tvorbou projektu inovácie stratégie marketingovej komu-nikácie firmy Lion car, s.r.o. Spoločnosť je autorizovaný dealer automobilov značiek Peu-geot, Nissan, Citroen a BMW v Banskej Bystrici. Formálne je práca rozdelená do troch častí. Teoretická časť obsahuje spracovanie odbornej literatúry zaoberajúcej sa problemati-kou marketingovej komunikácie, komunikačného mixu a komunikačnej stratégie. Analytic-ká časť bližšie predstavuje firmu Lion car, analyzuje súčasnú úroveň marketingovej komu-nikácie firmy a taktiež vonkajšie prostredie. V projektovej časti je vytvorený projekt inová-cie marketingovej komunikačnej stratégie. Tento projekt je následne podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with inovation project of marketing communication strategy of the com-pany Lion car, s.r.o. The company is an authorized car dealer of Peugeot, Nissan, Citroen and BMW. The work is formally divided into three parts. The theoretical part includes pro-cessing the scientific literature dealing with the issue of marketing communication, communication mix and communication strategy. The analytical part describes the compa-ny, analyze their current level of marketing communication and also external environment. The project part includes the creation of innovation project of marketing communication strategy. The project is then subjected to cost, time and risk analysis.
marketing, marketing communication, innovation, communication strategy, communication mix, marketing communication tools, market, car dealer.
Rozsah průvodní práce
108 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Táto diplomová práca sa zaoberá tvorbou projektu inovácie stratégie marketingovej komu-nikácie firmy Lion car, s.r.o. Spoločnosť je autorizovaný dealer automobilov značiek Peu-geot, Nissan, Citroen a BMW v Banskej Bystrici. Formálne je práca rozdelená do troch častí. Teoretická časť obsahuje spracovanie odbornej literatúry zaoberajúcej sa problemati-kou marketingovej komunikácie, komunikačného mixu a komunikačnej stratégie. Analytic-ká časť bližšie predstavuje firmu Lion car, analyzuje súčasnú úroveň marketingovej komu-nikácie firmy a taktiež vonkajšie prostredie. V projektovej časti je vytvorený projekt inová-cie marketingovej komunikačnej stratégie. Tento projekt je následne podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with inovation project of marketing communication strategy of the com-pany Lion car, s.r.o. The company is an authorized car dealer of Peugeot, Nissan, Citroen and BMW. The work is formally divided into three parts. The theoretical part includes pro-cessing the scientific literature dealing with the issue of marketing communication, communication mix and communication strategy. The analytical part describes the compa-ny, analyze their current level of marketing communication and also external environment. The project part includes the creation of innovation project of marketing communication strategy. The project is then subjected to cost, time and risk analysis.
marketing, marketing communication, innovation, communication strategy, communication mix, marketing communication tools, market, car dealer.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu marketingové komunikační strategie.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace společnosti Lion car.
Zpracujte projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti Lion car.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu marketingové komunikační strategie.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace společnosti Lion car.
Zpracujte projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti Lion car.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, c2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, Matt. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, c2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. ISBN 978-80-7408-060-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ DP: doc. Chovancová, 20 b.
Otázky: Můžete uvést další metody, které lze využít pro vytváření analýzy SWOT? Můžete, prosím, vysvětlit, jakým způsobem sjte vybíral respondenty pro dotazníkové šetření, když do všech trí Vámi zvolených šetření, zahrnujete rovných 100 respondentů, tzn. 3x100 dotazníků? ZODPOVĚZNO ZCELA
OPONENT DP: Mgr. Janiga, 26 b.
Otázky: Stretli ste se při písaní so situáciou, kedy si teória a prax odporovali? Popísali ste určité obmedzenia prameniace z povinnosti dealera dodržiavať korporátnu identitu jednotlivých značiek v marketingovej komunikácii. Importérske zastúpenia vedia byť dealierom aj nápomocné. Možete uviesť akým sposobom se dá maximalizovať možná synergia? ZODPOVĚZENO ZCELA
Prof. Němeček: Myslíte si, že potenciál nových aut je u nás velký? Umíte si představit podobní prodej jako aplikovatelnou na prodej ojetých aut? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kozák: Proč jste mezi příležitosti ve SWOT analýze uvedl vnitřní faktory? Co si představujete pod pojmem marketingová strategie? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ