Hlavnou témou mojej bakalárskej práce je analýza obchodného úseku firmy Měď Povrly Slovakia, a. s. V teoretickej časti rozoberám z dostupných literárnych prameňov vo všeobecnosti obchodné činnosti - nákup a predaj. V náväznosti na to popisujem postavenie analyzovaného úseku v organizačnej štruktúre podniku.
V praktickej časti sa zaoberám hodnotením činností obchodného úseku - a to z pohľadu spokojnosti odberateľov firmy Měď Povrly Slovakia a. s., kde na základe dotazníka vyhodnotím efektívnosť činností vybraného úseku. Z výsledkov prieskumu sa podrobnejšie zameriam na problematiku týkajúcu sa činnosti vybavovania reklamácií, o ktorej pojednáva organizačná smernica spoločnosti.
Záver práce uzatváram doporučeniami, ktoré navrhujem firme nielen k dosiahnutiu zvýšenia konkurencie schopnosti, ale aj udržania sa na trhu so svojimi výrobkami.
Anotace v angličtině
The main theme of my bachelor work is the analysis of the sale department of the company Měď Povrly Slovakia, a. s. In the theoretical part I am analysing generally business companies - purchase and sales from available literary sources. Consequently I am describing the status of the analysed department in the organization structure of the company.
In the practical part I am going to valuation of activities of the sales department - and this from the point of view of the customers satisfaction of the company Měď Povrly Slovakia a. s., where I will evaluate based on the qustionaire the effectivity of chosen department activities. From results of the research I am fixating more detailed on problems concerning activities of redamation processing, what is in the organisation standard of the company.
Conclusion of the work I am endosing of recommendations, that I suggest to the company not only to reach increasing of competition-ability, but also to steady in the market with their products.
Klíčová slova
obchodné činnosti, nákup, predaj, organizačná štruktúra, reklamácia od zákazníka, dotazníkové šetrenie
Klíčová slova v angličtině
business activities, purchase, sales, organization chart, customer claim, questioner research
Rozsah průvodní práce
65 s., 10 s. obr. príloh
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavnou témou mojej bakalárskej práce je analýza obchodného úseku firmy Měď Povrly Slovakia, a. s. V teoretickej časti rozoberám z dostupných literárnych prameňov vo všeobecnosti obchodné činnosti - nákup a predaj. V náväznosti na to popisujem postavenie analyzovaného úseku v organizačnej štruktúre podniku.
V praktickej časti sa zaoberám hodnotením činností obchodného úseku - a to z pohľadu spokojnosti odberateľov firmy Měď Povrly Slovakia a. s., kde na základe dotazníka vyhodnotím efektívnosť činností vybraného úseku. Z výsledkov prieskumu sa podrobnejšie zameriam na problematiku týkajúcu sa činnosti vybavovania reklamácií, o ktorej pojednáva organizačná smernica spoločnosti.
Záver práce uzatváram doporučeniami, ktoré navrhujem firme nielen k dosiahnutiu zvýšenia konkurencie schopnosti, ale aj udržania sa na trhu so svojimi výrobkami.
Anotace v angličtině
The main theme of my bachelor work is the analysis of the sale department of the company Měď Povrly Slovakia, a. s. In the theoretical part I am analysing generally business companies - purchase and sales from available literary sources. Consequently I am describing the status of the analysed department in the organization structure of the company.
In the practical part I am going to valuation of activities of the sales department - and this from the point of view of the customers satisfaction of the company Měď Povrly Slovakia a. s., where I will evaluate based on the qustionaire the effectivity of chosen department activities. From results of the research I am fixating more detailed on problems concerning activities of redamation processing, what is in the organisation standard of the company.
Conclusion of the work I am endosing of recommendations, that I suggest to the company not only to reach increasing of competition-ability, but also to steady in the market with their products.
Klíčová slova
obchodné činnosti, nákup, predaj, organizačná štruktúra, reklamácia od zákazníka, dotazníkové šetrenie
Klíčová slova v angličtině
business activities, purchase, sales, organization chart, customer claim, questioner research
Zásady pro vypracování
Na základě literárních pramenů formulujte podstatu a formy organizačních struktur.
Proveďte průzkum současného stavu jednotlivých činností obchodního úseku firmy Měď Povrly Slovakia, a.s.
Pomocí dotazníku zhodnoťte efektivnost práce zaměstnanců vybraných oddělení obchodního úseku.
Na základě analýzy vyslovte návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace.
Zásady pro vypracování
Na základě literárních pramenů formulujte podstatu a formy organizačních struktur.
Proveďte průzkum současného stavu jednotlivých činností obchodního úseku firmy Měď Povrly Slovakia, a.s.
Pomocí dotazníku zhodnoťte efektivnost práce zaměstnanců vybraných oddělení obchodního úseku.
Na základě analýzy vyslovte návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace.
Seznam doporučené literatury
[1] DĚDINA, J. Podnikové organizační struktury. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1996. ISBN 80-7187-029-3
[2] DRECHSLER, R., DVOŘÁK, V. Diagnóza a analýza systémů řízení organizací. 1. vyd. Praha: Institut řízení, 1989. ISBN 80-7014-006-2
[3] SMRČKA, J. Organizační struktury - Nástroj efektívního řízení. Praha: Institut řízení, 1985. ISBN 57-03-85
[4] SYNEK, M. a kol. Nauka o podniku. 1. vyd. Praha: VŠE, 1996. ISBN 80-7079-892-0
Seznam doporučené literatury
[1] DĚDINA, J. Podnikové organizační struktury. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1996. ISBN 80-7187-029-3
[2] DRECHSLER, R., DVOŘÁK, V. Diagnóza a analýza systémů řízení organizací. 1. vyd. Praha: Institut řízení, 1989. ISBN 80-7014-006-2
[3] SMRČKA, J. Organizační struktury - Nástroj efektívního řízení. Praha: Institut řízení, 1985. ISBN 57-03-85
[4] SYNEK, M. a kol. Nauka o podniku. 1. vyd. Praha: VŠE, 1996. ISBN 80-7079-892-0