Ve své bakalářské práci se zabývám vizuálním stylem, jeho obecnými pravidly a novými trendy. Zkoumám vizuální identity v automobilovém průmyslu, jejich historii a rozebírám vybrané automobilové výrobce s jejich značkami. Popisuji činnost automobilového trhu a na ten navazuji seznámením s vybranými autorizovanými prodejci a autobazary ve Zlíně a okolí. V praktické části představuji vizuální styl firmy Unicars CZ s.r.o, autorizovaného prodejce několika automobilových značek.
Anotace v angličtině
In my Bachelor Thesis I deal with Corporate Design, general rules and new trends. I examine Visual identities in the automotive industry, history, and discuss the selected car manufacturers with their brands. I describe the activities of the automotive market and follow it up with acquaintances with selected dealers and car dealers in Zlín and its surroundings. In the practical part I present the Corporate Design of Unicars CZ s.r.o, an authorized dealer of several automobile brands.
corporate design, corporate identity, automotive, automotive industry, brands, car
Rozsah průvodní práce
61
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zabývám vizuálním stylem, jeho obecnými pravidly a novými trendy. Zkoumám vizuální identity v automobilovém průmyslu, jejich historii a rozebírám vybrané automobilové výrobce s jejich značkami. Popisuji činnost automobilového trhu a na ten navazuji seznámením s vybranými autorizovanými prodejci a autobazary ve Zlíně a okolí. V praktické části představuji vizuální styl firmy Unicars CZ s.r.o, autorizovaného prodejce několika automobilových značek.
Anotace v angličtině
In my Bachelor Thesis I deal with Corporate Design, general rules and new trends. I examine Visual identities in the automotive industry, history, and discuss the selected car manufacturers with their brands. I describe the activities of the automotive market and follow it up with acquaintances with selected dealers and car dealers in Zlín and its surroundings. In the practical part I present the Corporate Design of Unicars CZ s.r.o, an authorized dealer of several automobile brands.
corporate design, corporate identity, automotive, automotive industry, brands, car
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 20/2016) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: vizuální identity obecně, vizuální identity v automobilovém průmyslu, vizuální identity automobilových dealerů v Česku
2. Praktická část: vytvoření vizuální identity pro firmu UNICARS CZ s.r.o.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 20/2016) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: vizuální identity obecně, vizuální identity v automobilovém průmyslu, vizuální identity automobilových dealerů v Česku
2. Praktická část: vytvoření vizuální identity pro firmu UNICARS CZ s.r.o.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Logo & Corporate Identity, autoři Ondřej Kafka a Michal Kotyza
CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice), autoři Michal Richtr a Alan Záruba
Seznam doporučené literatury
Logo & Corporate Identity, autoři Ondřej Kafka a Michal Kotyza
CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice), autoři Michal Richtr a Alan Záruba
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Klasická forma vizuální identity firmy bala studentkou formulována v teorii i prakticky se znalostí oboru. Argumentace byla věcná (p. Illík - struktura CI) a pochopena v souvislostech (p. Šlégr - proměna loga s nárůstem dat).