Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou učitelského povolání v průběhu dějin lidstva, se zaměřením na metodiku vzdělávání ve výrobní společnosti Kordárna, a.s.
Teoretická část obsahuje informace o rozvoji vzdělanosti ve světě v průběhu dějin lidstva.
Praktická část je zaměřena na vzdělávací programy ve společnosti Kordárna, a.s., souvise-jící s Operačním programem Rozvoj lidských zdrojů a metodami jednotlivých typů vzdě-lávání a jejich vyhodnocováním.
Anotace v angličtině
The Bachelor’s thesis deals with characteristics of teaching profession in the course of human events with a view to methodology of education to production company of Kordárna, a.s.
The theoretical part contains information about culture development in the world in the course of human events.
The practical part is focused on education programs in company Kordárna, a.s., associated with the Operational program called Human Resources Development and methods of the particular types of education and their scoring.
Klíčová slova
vzdělání, škola, Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Klíčová slova v angličtině
knowledge, school, Operational program Human Resources Development
Rozsah průvodní práce
69 s
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou učitelského povolání v průběhu dějin lidstva, se zaměřením na metodiku vzdělávání ve výrobní společnosti Kordárna, a.s.
Teoretická část obsahuje informace o rozvoji vzdělanosti ve světě v průběhu dějin lidstva.
Praktická část je zaměřena na vzdělávací programy ve společnosti Kordárna, a.s., souvise-jící s Operačním programem Rozvoj lidských zdrojů a metodami jednotlivých typů vzdě-lávání a jejich vyhodnocováním.
Anotace v angličtině
The Bachelor’s thesis deals with characteristics of teaching profession in the course of human events with a view to methodology of education to production company of Kordárna, a.s.
The theoretical part contains information about culture development in the world in the course of human events.
The practical part is focused on education programs in company Kordárna, a.s., associated with the Operational program called Human Resources Development and methods of the particular types of education and their scoring.
Klíčová slova
vzdělání, škola, Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Klíčová slova v angličtině
knowledge, school, Operational program Human Resources Development
Zásady pro vypracování
1. Popište mýlníky ve vzdělávání v průběhu staletí
2. Charakterizujte současný stav učitelství
3. Vypracujte možnosti vzdělávání v podmínkách podniku
4. Vyhodnoďte závěry ze získaných poznatků
Zásady pro vypracování
1. Popište mýlníky ve vzdělávání v průběhu staletí
2. Charakterizujte současný stav učitelství
3. Vypracujte možnosti vzdělávání v podmínkách podniku
4. Vyhodnoďte závěry ze získaných poznatků
Seznam doporučené literatury
CIPRO, M.: Průvodce dějinami výchovy. 1.vyd. Praha :1984. ISBN 11-088-84
KOPÁČ, J.: Dějiny školství a pedagogiky v Československu. 1.vyd. Brno :1971. ISBN 55-971-71
KUČERA, Z., ŠTVERÁK, V.: Chrestomatie z dějin pedagogiky. Praha :1999. ISBN 80-7184-626-0
JŮVA, V. sen.&jun.: Stručné dějiny pedagogiky. Brno :Paido, 1994.
BERTRAND, Y.: Soudobé teorie vzdělávání. Praha :Portál, 1998.
Seznam doporučené literatury
CIPRO, M.: Průvodce dějinami výchovy. 1.vyd. Praha :1984. ISBN 11-088-84
KOPÁČ, J.: Dějiny školství a pedagogiky v Československu. 1.vyd. Brno :1971. ISBN 55-971-71
KUČERA, Z., ŠTVERÁK, V.: Chrestomatie z dějin pedagogiky. Praha :1999. ISBN 80-7184-626-0
JŮVA, V. sen.&jun.: Stručné dějiny pedagogiky. Brno :Paido, 1994.
BERTRAND, Y.: Soudobé teorie vzdělávání. Praha :Portál, 1998.