Cílem mé bakalářské práce je zjistit možnosti, za jakých může být na střední škole ve výuce odborného předmětu použito tvořivé vyučování. Ve svém prvním roce v pozici pedagoga jsem se snažila vyučovat předmět Ekonomie za pomoci tvořivých metod. To, co se mi povedlo, jaký je názor žáků na tvořivé vyučování, zda se jim tvořivé vyučování líbí atd. jsem zjišťovala pomocí dotazníku. Odpovědi na otázky položené v dotazníku mi pomohou analyzovat mou výuku a budou sloužit jako podklady pro mé další pedagogické působení.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I want to find out possibilities how the creative teaching could be used at secondary grammar school. In my first year in position of teacher, I have tried to teach economics by using of creative methods. With help of questionnaire I have found out how my way of teaching was successful, how the students liked creative teaching, what is the student´s attitude to creative teaching and answers to many other questions. The answers to the asked questions in this questionnaire will help me to analyze my teaching and serve me to my next educational career.
Cílem mé bakalářské práce je zjistit možnosti, za jakých může být na střední škole ve výuce odborného předmětu použito tvořivé vyučování. Ve svém prvním roce v pozici pedagoga jsem se snažila vyučovat předmět Ekonomie za pomoci tvořivých metod. To, co se mi povedlo, jaký je názor žáků na tvořivé vyučování, zda se jim tvořivé vyučování líbí atd. jsem zjišťovala pomocí dotazníku. Odpovědi na otázky položené v dotazníku mi pomohou analyzovat mou výuku a budou sloužit jako podklady pro mé další pedagogické působení.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I want to find out possibilities how the creative teaching could be used at secondary grammar school. In my first year in position of teacher, I have tried to teach economics by using of creative methods. With help of questionnaire I have found out how my way of teaching was successful, how the students liked creative teaching, what is the student´s attitude to creative teaching and answers to many other questions. The answers to the asked questions in this questionnaire will help me to analyze my teaching and serve me to my next educational career.
tvořivost - teoretická část
tradiční a inovační způsoby práce při výuce - teretická část
vytvoření vlastního projektu: přípravy učitele na výuku se začleněním inovačních postupů - praktická část
ověření účinnosti zvolených didaktických přístupů - praktická část
Zásady pro vypracování
tvořivost - teoretická část
tradiční a inovační způsoby práce při výuce - teretická část
vytvoření vlastního projektu: přípravy učitele na výuku se začleněním inovačních postupů - praktická část
ověření účinnosti zvolených didaktických přístupů - praktická část
Seznam doporučené literatury
Hlavsa J., Psychologické metody výchovy k tvořivosti
Maňák J., Vyučovací metody
Petrová A., Tvořivost v teorii a praxi
Holman R., Úvod do ekonomie pro střední školy
Jankovcová, Průcha, Koudela, Aktivizují metody v pedagogické praxi středních škol
Seznam doporučené literatury
Hlavsa J., Psychologické metody výchovy k tvořivosti
Maňák J., Vyučovací metody
Petrová A., Tvořivost v teorii a praxi
Holman R., Úvod do ekonomie pro střední školy
Jankovcová, Průcha, Koudela, Aktivizují metody v pedagogické praxi středních škol