Práce se zabývá analýzou uplatnění teoretických znalostí absolventů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně v praxi. Vycházejíc z historie vzniku oboru a fakulty a výzkumu mezi komunikačními agenturami a absolventy fakulty, práce potvrzuje nedostatek praxe během studia vedoucí k problémům s uplatněním absolventů. Na základě výsledků analýzy a výzkumu je navržen model řízené praxe magisterského studia Fakulty multimediálních komunikací.
Anotace v angličtině
The present dissertation describes the concrete and practical application of the theoretical knowledge of graduates from Tomas Bata University in Zlin, Faculty of Multimedia Communications. Taking advantages from the history of development of the faculty and a relevant department as well as from the research among the communication agencies and the graduates of that faculty, the analysis confirms the lack of concrete applications during the study. This leads to problems for job finding and placement for newly graduated. On the basis of results of analysis and research here is shown model in order to start job placement´s pilot projects run and handled with support for magister level of Faculty of Multimedia Communications.
Práce se zabývá analýzou uplatnění teoretických znalostí absolventů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně v praxi. Vycházejíc z historie vzniku oboru a fakulty a výzkumu mezi komunikačními agenturami a absolventy fakulty, práce potvrzuje nedostatek praxe během studia vedoucí k problémům s uplatněním absolventů. Na základě výsledků analýzy a výzkumu je navržen model řízené praxe magisterského studia Fakulty multimediálních komunikací.
Anotace v angličtině
The present dissertation describes the concrete and practical application of the theoretical knowledge of graduates from Tomas Bata University in Zlin, Faculty of Multimedia Communications. Taking advantages from the history of development of the faculty and a relevant department as well as from the research among the communication agencies and the graduates of that faculty, the analysis confirms the lack of concrete applications during the study. This leads to problems for job finding and placement for newly graduated. On the basis of results of analysis and research here is shown model in order to start job placement´s pilot projects run and handled with support for magister level of Faculty of Multimedia Communications.
1. Zpracujte teoreticky vývoj studijního oboru Marketingové a sociální komunikace v kontextu vzniku Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně a s přihlédnutím na potřeby praxe.
2. Zpracujte teoreticky písemné prameny týkající se studijního oboru Marketingové a sociální komunikace.
3. Zpracujte obsahovou analýzu studijního oboru Marketingové a sociální komunikace.
4. Proveďte výzkum u absolventů FMK UTB ve Zlíně se zaměřením na zjištění uplatnění teoretických znalostí v praxi.
5. Zhodnoťte výsledky analýzy, výzkumu a vyvoďte závěry.
6. Navrhněte variantní model studijního oboru Marketingové a sociální komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoreticky vývoj studijního oboru Marketingové a sociální komunikace v kontextu vzniku Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně a s přihlédnutím na potřeby praxe.
2. Zpracujte teoreticky písemné prameny týkající se studijního oboru Marketingové a sociální komunikace.
3. Zpracujte obsahovou analýzu studijního oboru Marketingové a sociální komunikace.
4. Proveďte výzkum u absolventů FMK UTB ve Zlíně se zaměřením na zjištění uplatnění teoretických znalostí v praxi.
5. Zhodnoťte výsledky analýzy, výzkumu a vyvoďte závěry.
6. Navrhněte variantní model studijního oboru Marketingové a sociální komunikace.
Seznam doporučené literatury
ZBOŘIL, K. CSc., Marketingový výzkum, dotisk prvního vyd., Praha : VŠE 1996. Počet stran 106. ISBN 80-7079-389-9
SURYNEK A., KOMÁRKOVÁ R., KAŠPAROVÁ E., Základy sociologického výzkumu; 1. vydání Praha : Management Press 2001,ISBN 80-7261-038-4
KRUTIŠ, M. Analýza propagačních aktivit Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně se zaměřením na potencionální studenty, ročníková práce 2003, Fakulta multimediálních komunikací UTB
SVĚTLÍK, J. , GREGAROVÁ, M. Výzkum uplatnění absolventů FMK v praxi. 2003/2004
Propagační materiály FMK UTB ve Zlíně
Vyhlášky, směrnice a nařízení FMK UTB ve Zlíně
Web FMK UTB ve Zlíně
Seznam doporučené literatury
ZBOŘIL, K. CSc., Marketingový výzkum, dotisk prvního vyd., Praha : VŠE 1996. Počet stran 106. ISBN 80-7079-389-9
SURYNEK A., KOMÁRKOVÁ R., KAŠPAROVÁ E., Základy sociologického výzkumu; 1. vydání Praha : Management Press 2001,ISBN 80-7261-038-4
KRUTIŠ, M. Analýza propagačních aktivit Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně se zaměřením na potencionální studenty, ročníková práce 2003, Fakulta multimediálních komunikací UTB
SVĚTLÍK, J. , GREGAROVÁ, M. Výzkum uplatnění absolventů FMK v praxi. 2003/2004
Propagační materiály FMK UTB ve Zlíně
Vyhlášky, směrnice a nařízení FMK UTB ve Zlíně
Web FMK UTB ve Zlíně