V teoretické práci zodpovídám základní otázky týkající se brandu a vizuální identity. Dále se zaobírám motion grafikou a velkou část textu jsem věnoval posudku nedávných rebrandů ve světě. V praktické části pak popisuji svůj tvůrčí proces při návrhu identity pro společnost CS film.
Anotace v angličtině
Aim of my bechelors work was to create rebrand of television station. In theoretical part I am answering basic questions about visual identity aswell as describing what is motion graphics about. Big part of thesis is dedicated to television rebrands of recent years. In practical part I am describing my creative process during rebrand of tv company CS film.
V teoretické práci zodpovídám základní otázky týkající se brandu a vizuální identity. Dále se zaobírám motion grafikou a velkou část textu jsem věnoval posudku nedávných rebrandů ve světě. V praktické části pak popisuji svůj tvůrčí proces při návrhu identity pro společnost CS film.
Anotace v angličtině
Aim of my bechelors work was to create rebrand of television station. In theoretical part I am answering basic questions about visual identity aswell as describing what is motion graphics about. Big part of thesis is dedicated to television rebrands of recent years. In practical part I am describing my creative process during rebrand of tv company CS film.
1. Rešerše značek
2. Výzkum jejich praktického využití
3. Navržení více možných řešení
4. Selekce konkrétního návrhu
5. Vypracování vizuální identity
6. Praktické využití navržené vizuální identity
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle
charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Rešerše značek
2. Výzkum jejich praktického využití
3. Navržení více možných řešení
4. Selekce konkrétního návrhu
5. Vypracování vizuální identity
6. Praktické využití navržené vizuální identity
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle
charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
AMBROSE Gevains. Design Genius ISBN:9782940411962
WOOLMAN Matt. Motion Design, Rotovision, 2004 ISBN13: 9782880467890
BLAŽEK, Filip a kol. Praktická typografie. Computer Press Brno 2004, ISBN 978-80-251-1932-7.
FIELL, Charlotte a Peter. Graphic Design Now. Köln. Tachen GmbH, 2005, ISBN 382284778X, 978-38-228-4778-7.
SPARKEOVÁ, Penny. Století designu. 1. Praha: SLOVART, 1999. 272 s. ISBN 80-7209-142-5.
TOSCANI, Olivero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha: Slovart, A996. 173 s. ISBN 80-85871-82-3.
Seznam doporučené literatury
AMBROSE Gevains. Design Genius ISBN:9782940411962
WOOLMAN Matt. Motion Design, Rotovision, 2004 ISBN13: 9782880467890
BLAŽEK, Filip a kol. Praktická typografie. Computer Press Brno 2004, ISBN 978-80-251-1932-7.
FIELL, Charlotte a Peter. Graphic Design Now. Köln. Tachen GmbH, 2005, ISBN 382284778X, 978-38-228-4778-7.
SPARKEOVÁ, Penny. Století designu. 1. Praha: SLOVART, 1999. 272 s. ISBN 80-7209-142-5.
TOSCANI, Olivero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha: Slovart, A996. 173 s. ISBN 80-85871-82-3.
Přílohy volně vložené
2 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Po konzultacích s majitelem firmy CS Film, která se zaměřuje na československé filmy, vytvořil student nový vizuální styl pro tuto společnost. Vizuál zahrnuje vytvoření nového loga, televizní grafiky,tiskovin - vizitky, hlavičkový papír, plakát.V použité barevnosti vycházel z barev české vlajky, použity byly symboly z českých filmů.
Připomínky komise se týkaly teoretické části BP, jejího obsahu, gramatických chyb a stylizace. Otázka komise, zda je logo dostatečně výstižné a jaké jsou typické znaky českého filmu.