V dnešní rychlé a internetové době vzniká čím dál víc nových a dravých značek, které chtějí být konkurence schopné. Díky tomu se firmy snaží působit na lidi různými marketingovými strategiemi jako například úderné vizualizace, social marketing a různé sezónní kampaně.
Anotace v angličtině
In todays fast internet age there is increasing number of predatory and new brands, that wants to be competitive. As a result, companies are trying to influence people with various marketing strategies such as striking visualizations, social marketing and a variety of seasonal campaigns.
V dnešní rychlé a internetové době vzniká čím dál víc nových a dravých značek, které chtějí být konkurence schopné. Díky tomu se firmy snaží působit na lidi různými marketingovými strategiemi jako například úderné vizualizace, social marketing a různé sezónní kampaně.
Anotace v angličtině
In todays fast internet age there is increasing number of predatory and new brands, that wants to be competitive. As a result, companies are trying to influence people with various marketing strategies such as striking visualizations, social marketing and a variety of seasonal campaigns.
1. Rešerše
2. Navržení konceptu produktu
3. Vytvoření vizuálního stylu pomocí foto manipulace
4. Propojení 3d prvků
5. Aplikace do online prostředí
6. Řešení písemné práce
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle
charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Rešerše
2. Navržení konceptu produktu
3. Vytvoření vizuálního stylu pomocí foto manipulace
4. Propojení 3d prvků
5. Aplikace do online prostředí
6. Řešení písemné práce
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle
charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Image a firemní identita / MIKEŠ Jiří. VYSEKALOVÁ Jitka; 192 s., ISBN-10: 8024767309, ISBN-13: 9788024767307; Grada Publishing a.s.
Moderní marketingová komunikace / JAHODOVÁ Hana; 303 s., ISBN-10: 8024736225 ISBN-13: 9788024736228; Grada Publishing a.s.
Digital Matte Painting Handbook / LUONG DAVID; 416 s., ISBN-10: 00470922427, ISBN-13: 978-0470922422; Sybex
Advertising Now. Online / Julius (ed.) Wiedemann; 448 s., ISBN-10: 3822849561, ISBN-13: 978-3822849569; Taschen
Seznam doporučené literatury
Image a firemní identita / MIKEŠ Jiří. VYSEKALOVÁ Jitka; 192 s., ISBN-10: 8024767309, ISBN-13: 9788024767307; Grada Publishing a.s.
Moderní marketingová komunikace / JAHODOVÁ Hana; 303 s., ISBN-10: 8024736225 ISBN-13: 9788024736228; Grada Publishing a.s.
Digital Matte Painting Handbook / LUONG DAVID; 416 s., ISBN-10: 00470922427, ISBN-13: 978-0470922422; Sybex
Advertising Now. Online / Julius (ed.) Wiedemann; 448 s., ISBN-10: 3822849561, ISBN-13: 978-3822849569; Taschen
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Komise konstatovala, že hlavní idea projektu pracuje s obrazovým motivem, který byl v různých reklamních kampaních již mnohokrát použit a návrh studenta nepřináší žádné inovace. Rozsah práce neodpovídá požadavkům kladeným na bakalářský projekt.