Propagační kampaň zábavního podniku Tropicana (Řecko, Lefkáda) od návrhu po realizaci a vyhodnocení její účinnosti.
Annotation in English
The advertising campaign of entertaiment club Tropicana (Greece, Lefkada) from design and realization to survey of succesful this compaign.
Keywords
Propagační kampaň, interkulturní komunikace, integrovaná marketingová komunikace, kulturní dimenze.
Keywords in English
Advertising campaign, intercultural communication, integral marketing communication, cultural dimenzions.
Length of the covering note
72 s, 4 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Propagační kampaň zábavního podniku Tropicana (Řecko, Lefkáda) od návrhu po realizaci a vyhodnocení její účinnosti.
Annotation in English
The advertising campaign of entertaiment club Tropicana (Greece, Lefkada) from design and realization to survey of succesful this compaign.
Keywords
Propagační kampaň, interkulturní komunikace, integrovaná marketingová komunikace, kulturní dimenze.
Keywords in English
Advertising campaign, intercultural communication, integral marketing communication, cultural dimenzions.
Research Plan
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací s důrazem na odlišné kulturní prostředí, v němž zábavní podnik působí, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu.
2. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace zábavního podniku Tropicana na řeckém ostrově Lefkáda.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry pro projekt propagace.
4. Zpracujte projekt propagace zábavního podniku Tropicana, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Research Plan
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací s důrazem na odlišné kulturní prostředí, v němž zábavní podnik působí, definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu současného stavu.
2. Zpracujte analýzu současných metod, forem a prostředků komunikace zábavního podniku Tropicana na řeckém ostrově Lefkáda.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry pro projekt propagace.
4. Zpracujte projekt propagace zábavního podniku Tropicana, zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Recommended resources
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002. Počet stran
Světlík, J. Marketing pro evropský trh
Recommended resources
Kotler, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
Black, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
Foret, M. Marketingová komunikace. Vydání první. Brno, Computer Press, 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
Horáková, H. Strategický marketing. Vydání druhé. Praha, Gradda Publishing, 2003. Počet stran 204. ISBN 80-247-0447-1
Lesly, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
Němec, P. Public relations, komunikace v konfliktních a krizových situacích.Vydání první. Praha, Management Press, 1999. Počet stran 125. ISBN 80-85943-66-2
Šuleř, O. Firemní strategie. Vydání první. Praha, Computer Press, 2002. Počet stran
Světlík, J. Marketing pro evropský trh