Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky, označované anglickou zkratkou CRM (Customer Relationship Management), které zahrnuje aktivní tvorbu a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with proceeding of relations with customers which means active creation and up keeping profitable relationships with customers on a long - term basis.
Klíčová slova
péče o zákazníky, konkurenceschopnost, spokojenost zákazníků, zisk
Klíčová slova v angličtině
care of the customers, competitive advantage, satisfaction of the customers, profit
Rozsah průvodní práce
69 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky, označované anglickou zkratkou CRM (Customer Relationship Management), které zahrnuje aktivní tvorbu a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with proceeding of relations with customers which means active creation and up keeping profitable relationships with customers on a long - term basis.
Klíčová slova
péče o zákazníky, konkurenceschopnost, spokojenost zákazníků, zisk
Klíčová slova v angličtině
care of the customers, competitive advantage, satisfaction of the customers, profit
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši týkající se CRM a jeho zavádění.
Analyzujte současný stav obsluhy zákazníků ve společnosti Graspo CZ a.s.
Na základě analýzy doporučte zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši týkající se CRM a jeho zavádění.
Analyzujte současný stav obsluhy zákazníků ve společnosti Graspo CZ a.s.
Na základě analýzy doporučte zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] SPÁČIL, ALEŠ. Péče o zákazníky. Praha : Grada Publishing, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[2] KOTLER, PHILIP. Marketing Managemnt. (10. rozšířené vydání). Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, PHILIP. 10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 140 s. ISBN 80-247-0969-4.
[4] GLANZ, BARBARA. Jak získat věrné zákazníky. 1 vyd.,Praha: Grada Publishing, 1996. 128 s. ISBN 80-7169-318-9.
[5] GEFFROY, K., EDGAR. Zákazník- náš protivník, nebo partner?. 1 vyd.,Praha: Management Press, 2001. 200 s. ISBN 80-7261-034-1.
[6] HOROVITZ, JACQUES. Jak získat zákazníka. 1 vyd.,Praha: Management Press,1994.135 s. ISBN 80-85603-45-4.
Seznam doporučené literatury
[1] SPÁČIL, ALEŠ. Péče o zákazníky. Praha : Grada Publishing, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[2] KOTLER, PHILIP. Marketing Managemnt. (10. rozšířené vydání). Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, PHILIP. 10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 140 s. ISBN 80-247-0969-4.
[4] GLANZ, BARBARA. Jak získat věrné zákazníky. 1 vyd.,Praha: Grada Publishing, 1996. 128 s. ISBN 80-7169-318-9.
[5] GEFFROY, K., EDGAR. Zákazník- náš protivník, nebo partner?. 1 vyd.,Praha: Management Press, 2001. 200 s. ISBN 80-7261-034-1.
[6] HOROVITZ, JACQUES. Jak získat zákazníka. 1 vyd.,Praha: Management Press,1994.135 s. ISBN 80-85603-45-4.