Ve své bakalářské práci jsem se zabývala analýzou efektivního After Sales u společnosti Lapp Kabel s.r.o. jako nástroje, prostřednictvím kterého si společnost může zvýšit svou konkurenceschopnost a vylepšit postavení na trhu. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se poprodejních aktivit. Ve druhé praktické části je představena společnost Lapp Kabel s.r.o. a následují návrhy a doporučení vycházející z analýzy současného stavu After Sales ve společnosti. Navrhované řešení podrobím nákladové a rizikové analýze.
Annotation in English
In my bachelor thesis I dealt with analysis of effective After Sales in Lapp Kabel Ltd. as tools of improving competitive ability and position in the market. In the first part, there are theoretical data concerned After Sales. In the second practical part of the bachelor thesis I will present the company Lapp Kabel Ltd. and after that follows suggestions and recommendations coming out of the analysis of present size After Sales in the company. The suggested solutions will be subject risk and cost analysis.
Keywords
Péče o zákazníky, Předprodej, Prodejní aktivity, Poprodej
Keywords in English
Care For Customers, Pre Sale, Support, After Sale
Length of the covering note
60 s., 7 s. příloh
Language
CZ
Annotation
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala analýzou efektivního After Sales u společnosti Lapp Kabel s.r.o. jako nástroje, prostřednictvím kterého si společnost může zvýšit svou konkurenceschopnost a vylepšit postavení na trhu. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se poprodejních aktivit. Ve druhé praktické části je představena společnost Lapp Kabel s.r.o. a následují návrhy a doporučení vycházející z analýzy současného stavu After Sales ve společnosti. Navrhované řešení podrobím nákladové a rizikové analýze.
Annotation in English
In my bachelor thesis I dealt with analysis of effective After Sales in Lapp Kabel Ltd. as tools of improving competitive ability and position in the market. In the first part, there are theoretical data concerned After Sales. In the second practical part of the bachelor thesis I will present the company Lapp Kabel Ltd. and after that follows suggestions and recommendations coming out of the analysis of present size After Sales in the company. The suggested solutions will be subject risk and cost analysis.
Keywords
Péče o zákazníky, Předprodej, Prodejní aktivity, Poprodej
Keywords in English
Care For Customers, Pre Sale, Support, After Sale
Research Plan
Vypracujte literární rešerši vztahující se k After Sales.
Analyzujte současný stav After Sales ve společnosti Lapp Kabel s.r.o.
Vypracujte doporučení pro zvýšení efektivnosti After Sales ve společnosti Lapp Kabel s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Research Plan
Vypracujte literární rešerši vztahující se k After Sales.
Analyzujte současný stav After Sales ve společnosti Lapp Kabel s.r.o.
Vypracujte doporučení pro zvýšení efektivnosti After Sales ve společnosti Lapp Kabel s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Recommended resources
[1] BUREŠ, I.; ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: Management Press, 2001. s.158. ISBN 80-7261-056-2
[2] GEFFROY K.E. Klíč k prodejním úspěchům. Metoda 1 stránky. Praha: Management Press, 1997. s.243. ISBN 80-85943-50-6
[3] HINGSTON, P. Začněte podnikat. Praha: Knižní klub, 2002. s. 192. ISBN 80-242-0838-5
[4] MARTIN, S.; COLLERAN G. Prodáno! Jak přesvědčíte zákazníky, aby kupovali od vás. Praha: Grada Publishing a.s., 2005. s. 132. ISBN 80-247-1093-5
[5] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. s. 116. ISBN 80-247-0514-1
Recommended resources
[1] BUREŠ, I.; ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku. Praha: Management Press, 2001. s.158. ISBN 80-7261-056-2
[2] GEFFROY K.E. Klíč k prodejním úspěchům. Metoda 1 stránky. Praha: Management Press, 1997. s.243. ISBN 80-85943-50-6
[3] HINGSTON, P. Začněte podnikat. Praha: Knižní klub, 2002. s. 192. ISBN 80-242-0838-5
[4] MARTIN, S.; COLLERAN G. Prodáno! Jak přesvědčíte zákazníky, aby kupovali od vás. Praha: Grada Publishing a.s., 2005. s. 132. ISBN 80-247-1093-5
[5] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. s. 116. ISBN 80-247-0514-1