Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovní spokojenosti zaměstnanců, která je důležitým faktorem pro úspěch firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická vý-chodiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zaměstnanců. V praktické části práce jsou uvedeny výsledky výzkumu, který byl proveden v únoru 2006 a zjišťoval spo-kojenost zaměstnanců společnosti HTM Sport s. r. o. Součástí práce jsou doporučení, která by mohli pomoci při řešení existujících problémů společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with issue of employee’s satisfaction that becomes an important part of company’s success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlets that point out at the importance of employee’s satisfaction. The practical part of the work describes results of a research that was made in February 2006. The research found out the level of employee’s satisfaction in the company HTM Sport s. r. o. The last part of work deals with recommendations that could help to resolve existing problems of the company.
satisfaction, employee, company research, recommendations
Rozsah průvodní práce
67s.,8 s. priloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovní spokojenosti zaměstnanců, která je důležitým faktorem pro úspěch firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická vý-chodiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zaměstnanců. V praktické části práce jsou uvedeny výsledky výzkumu, který byl proveden v únoru 2006 a zjišťoval spo-kojenost zaměstnanců společnosti HTM Sport s. r. o. Součástí práce jsou doporučení, která by mohli pomoci při řešení existujících problémů společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with issue of employee’s satisfaction that becomes an important part of company’s success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlets that point out at the importance of employee’s satisfaction. The practical part of the work describes results of a research that was made in February 2006. The research found out the level of employee’s satisfaction in the company HTM Sport s. r. o. The last part of work deals with recommendations that could help to resolve existing problems of the company.
satisfaction, employee, company research, recommendations
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši z oblasti motivace a spokojenosti zaměstnanců a na jejím základě formulujte teoretická východiska pro analytickou část.
Realizujte dotazníkové šetření pracovní spokojenosti zaměstnanců v dané společnosti a na základě analýzy zjištěných dat zhodnoťte její současný stav.
Navrhněte opatření pro zlepšení pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši z oblasti motivace a spokojenosti zaměstnanců a na jejím základě formulujte teoretická východiska pro analytickou část.
Realizujte dotazníkové šetření pracovní spokojenosti zaměstnanců v dané společnosti a na základě analýzy zjištěných dat zhodnoťte její současný stav.
Navrhněte opatření pro zlepšení pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Personální management. 1 vydání. Praha: Grada Publishing,1996. 963 s. ISBN 80-7169-614-5.
[2] BEDRNOVÁ, E; NOVÝ, I. Psychologie a sociologie v řízení firmy. 1. vydání. Praha: Prospektrum,1994. 411 s. ISBN 80-7175-010-7.
[3] GREGAR, A. Personální řízení I. 1 vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 1999. 161 s. ISBN 80-214-1500-2.
[4] MIKULÁŠTÍK, M. Manažerská psychologie. 2. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. 122 s. ISBN 80-7318-099-5.
[5] PORVAZNÍK, J. Celostní management. 2. vydání. Bratislava: Sprint, 2003. 509 s.ISBN 80-89085-05-09.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Personální management. 1 vydání. Praha: Grada Publishing,1996. 963 s. ISBN 80-7169-614-5.
[2] BEDRNOVÁ, E; NOVÝ, I. Psychologie a sociologie v řízení firmy. 1. vydání. Praha: Prospektrum,1994. 411 s. ISBN 80-7175-010-7.
[3] GREGAR, A. Personální řízení I. 1 vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 1999. 161 s. ISBN 80-214-1500-2.
[4] MIKULÁŠTÍK, M. Manažerská psychologie. 2. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. 122 s. ISBN 80-7318-099-5.
[5] PORVAZNÍK, J. Celostní management. 2. vydání. Bratislava: Sprint, 2003. 509 s.ISBN 80-89085-05-09.