Bakalářská práce se zabývá stanovením doporučení zavádění Customer Relationship Management ve vybrané společnosti. V teoretické části autor systematicky zpracovává poznatky nezbytné k pochopení CRM, jeho podstatu, popis tvorby vztahu se zákazníkem, implementaci CRM a častá rizika spojená s jeho zaváděním. Klíčovým bodem praktické části je, na základě pochopení a popisu současné úrovně vztahů se zákazníky ve firmě, navrhnout vhodná, nenákladná a časově nenáročná řešení pro implementaci CRM. Závěrem autor v nákladové analýze ověřuje realizovatelnost doporučení vzhledem k finančním možnostem firmy a definuje rizika, jež mohou nastat v souvislosti s realizací návrhu.
Anotace v angličtině
The bacherol thesis discusses determination of advice to implement Customer Relationship Management in selected company. In the theoretical part the author systematically compiles information that is essential for understanding the CRM, explains heart of the matter, describes formation of the relationship with customers, implementation of CRM and frequent risks that are joined with CRM implementation. The key objective of the practical part is to design suitable, non-expensive and time undemanding solution of CRM implementation that is built on the basis of understanding and description of the current quality of customer relationship in the company. In conclusion in the cost and risk analysis the author verifies solution for CRM implementation connected with company financial possibilities and gives a definition of risks that are joined with the solution.
Klíčová slova
CRM, segmentace zákazníků, klíčový zákazník, komunikace, dolování dat
Klíčová slova v angličtině
CRM, customer segmentation, key customer, communication, data mining
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá stanovením doporučení zavádění Customer Relationship Management ve vybrané společnosti. V teoretické části autor systematicky zpracovává poznatky nezbytné k pochopení CRM, jeho podstatu, popis tvorby vztahu se zákazníkem, implementaci CRM a častá rizika spojená s jeho zaváděním. Klíčovým bodem praktické části je, na základě pochopení a popisu současné úrovně vztahů se zákazníky ve firmě, navrhnout vhodná, nenákladná a časově nenáročná řešení pro implementaci CRM. Závěrem autor v nákladové analýze ověřuje realizovatelnost doporučení vzhledem k finančním možnostem firmy a definuje rizika, jež mohou nastat v souvislosti s realizací návrhu.
Anotace v angličtině
The bacherol thesis discusses determination of advice to implement Customer Relationship Management in selected company. In the theoretical part the author systematically compiles information that is essential for understanding the CRM, explains heart of the matter, describes formation of the relationship with customers, implementation of CRM and frequent risks that are joined with CRM implementation. The key objective of the practical part is to design suitable, non-expensive and time undemanding solution of CRM implementation that is built on the basis of understanding and description of the current quality of customer relationship in the company. In conclusion in the cost and risk analysis the author verifies solution for CRM implementation connected with company financial possibilities and gives a definition of risks that are joined with the solution.
Klíčová slova
CRM, segmentace zákazníků, klíčový zákazník, komunikace, dolování dat
Klíčová slova v angličtině
CRM, customer segmentation, key customer, communication, data mining
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k CRM a jeho zavádění ve firmách.
Analyzujte současný stav úrovně vztahů se zákazníky ve firmě Flexiko CZ s.r.o.
Vypracujte návrh zavádění CRM v uvedené firmě.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k CRM a jeho zavádění ve firmách.
Analyzujte současný stav úrovně vztahů se zákazníky ve firmě Flexiko CZ s.r.o.
Vypracujte návrh zavádění CRM v uvedené firmě.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
ALSBURY, Alison; JAY, Ros. Marketing : to nejlepší z praxe. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. xii, 280 s. ISBN 80-7226-617-9.
BUREŠ, Ivan; ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha : Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
BUREŠ, Ivan. Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci. 2. rozšíř. vyd. Praha : Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
BURNETT, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. xiv, 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
COOPER, John; LANE, Peter. Marketingové plánování : praktická příručka managera. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
Seznam doporučené literatury
ALSBURY, Alison; JAY, Ros. Marketing : to nejlepší z praxe. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. xii, 280 s. ISBN 80-7226-617-9.
BUREŠ, Ivan; ŘEHULKA, Pavel. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku. 1. vyd. Praha : Management Press, 2001. 158 s. ISBN 80-7261-056-2.
BUREŠ, Ivan. Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci. 2. rozšíř. vyd. Praha : Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
BURNETT, Ken. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. xiv, 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
COOPER, John; LANE, Peter. Marketingové plánování : praktická příručka managera. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.