Práca sa zaoberá kompletným štandardizovaným workflow výroby audiovizuálneho diela z pohľadu kamerového štábu. Popisuje hierarchiu a povinnosti jeho jednotlivých zložiek v rámci prípravy natáčania. V závere predstavuje modelovú situáciu prípravy záberu. Súčasťou práce sú aj rozhovory o praktických zvykoch s niekoľkými kameramanmi a ďalšími členmi kamerového štábu z viacročnou praxou.
Anotace v angličtině
This work's topic handles about standardized workflow production of a work from the perspective of the camera crew. It describes hirarchy and responsibilities of the individualcomponents in preparation for filming. At the end of the model situtation preparing shooting image. Part of the work also includes talks on the practical habits of several cameramen and other members of the camera crew of a multi-year practice.
Klíčová slova
štáb, kamera, plán nakrúcania, produkcia, nakrúcanie, réžia
Klíčová slova v angličtině
crew, camera, shooting plan, production, shooting of, directed by
Rozsah průvodní práce
65
Jazyk
CZ
Anotace
Práca sa zaoberá kompletným štandardizovaným workflow výroby audiovizuálneho diela z pohľadu kamerového štábu. Popisuje hierarchiu a povinnosti jeho jednotlivých zložiek v rámci prípravy natáčania. V závere predstavuje modelovú situáciu prípravy záberu. Súčasťou práce sú aj rozhovory o praktických zvykoch s niekoľkými kameramanmi a ďalšími členmi kamerového štábu z viacročnou praxou.
Anotace v angličtině
This work's topic handles about standardized workflow production of a work from the perspective of the camera crew. It describes hirarchy and responsibilities of the individualcomponents in preparation for filming. At the end of the model situtation preparing shooting image. Part of the work also includes talks on the practical habits of several cameramen and other members of the camera crew of a multi-year practice.
Klíčová slova
štáb, kamera, plán nakrúcania, produkcia, nakrúcanie, réžia
Klíčová slova v angličtině
crew, camera, shooting plan, production, shooting of, directed by
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o diplomové práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a nahrát do příslušné složky na NAS-FMK.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Písemná explikace z pohledu dané specializace. Minimální rozsah: 2x normostrany.
c) V případě, že je dílo autorským počinem nebo není součástí praktické části SZZ studenta produkce, je nutné dodržet dále zásady: a - h (dle zadání praktické části práce na oboru Produkce). Tyto data odevzdává za projekt vždy jeden člověk nutná konzultace s vedením AAV.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o diplomové práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
AC Manual, Publisher: ASC Press, ISBN#: 978-1-4675-6832-6
The Filmaker's Guide to Digital Imaging ISBN-13: 978-0415854115
Cinematography: Theory and Practice autor: Blain Brown ISBN-13: 978-0240812090
Set Lighting Technician's Handbook: Film Lighting Equipment autor: Hery Box ISBN-13: 978-0240810751
The Grip Book: The Studio Grip's Essential Guide autor: Michael G. Uva ISBN-13: 978-0415842372
Strike the Baby and Kill the Blonde: An Insider's Guide to Film Slang autor: Dave knox
Movie Speak: How to Talk Like You Belong on a Movie Set autor: Tony Bill
On the Set: The Hidden Rules of Movie Making Etiquette
Seznam doporučené literatury
AC Manual, Publisher: ASC Press, ISBN#: 978-1-4675-6832-6
The Filmaker's Guide to Digital Imaging ISBN-13: 978-0415854115
Cinematography: Theory and Practice autor: Blain Brown ISBN-13: 978-0240812090
Set Lighting Technician's Handbook: Film Lighting Equipment autor: Hery Box ISBN-13: 978-0240810751
The Grip Book: The Studio Grip's Essential Guide autor: Michael G. Uva ISBN-13: 978-0415842372
Strike the Baby and Kill the Blonde: An Insider's Guide to Film Slang autor: Dave knox
Movie Speak: How to Talk Like You Belong on a Movie Set autor: Tony Bill
On the Set: The Hidden Rules of Movie Making Etiquette
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaké jsou komunikační prostředky v rámci štábu? Student fundovaně odpověděl.
Jaké komplikace přineslo natáčení v Kanadě? Student popsal situaci.