Cieľom mojej bakalárskej práce bolo zistiť image Ekocentra Čtyřlístek z pohľadu koordinátorov pôsobiacich na základných školách v Zlíne. Teoretická časť bola zameraná na spracovanie literárnych zdrojov z oblasti neziskových organizácií a marketingových komunikácií, ktoré výrazne ovplyvňujú image organizácií. V praktickej časti boli základom pre analýzu dotazníky, ktoré mali zistiť image Ekocentra Čtyřlístek. V závere práce boli navrhnuté odporučenia, ktoré by mala organizácia podstúpiť ak chce zlepšiť povedomie medzi základnými školami.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor work was analysis Image of Ekocentre Čtyřlístek from the point of view of coordinators who work at the basic schools in Zlin. The theory was focused on collecting sources about non-profit organizations and marketing communication which markedly influence image in these organizations. In practical part of my work I used questionnaires which were important part for analysis. At the end of my work I suggested recommendations which should be done if organization wants to improve consciousness among basic schools.
Klíčová slova
marketing neziskových organizácií, image organizácie, komunikácia v neziskových organizáciách
Klíčová slova v angličtině
marketing in non profit organizations, image of organization, communication in non profit organizations
Rozsah průvodní práce
68 s., 8 s. obr. príloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo zistiť image Ekocentra Čtyřlístek z pohľadu koordinátorov pôsobiacich na základných školách v Zlíne. Teoretická časť bola zameraná na spracovanie literárnych zdrojov z oblasti neziskových organizácií a marketingových komunikácií, ktoré výrazne ovplyvňujú image organizácií. V praktickej časti boli základom pre analýzu dotazníky, ktoré mali zistiť image Ekocentra Čtyřlístek. V závere práce boli navrhnuté odporučenia, ktoré by mala organizácia podstúpiť ak chce zlepšiť povedomie medzi základnými školami.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor work was analysis Image of Ekocentre Čtyřlístek from the point of view of coordinators who work at the basic schools in Zlin. The theory was focused on collecting sources about non-profit organizations and marketing communication which markedly influence image in these organizations. In practical part of my work I used questionnaires which were important part for analysis. At the end of my work I suggested recommendations which should be done if organization wants to improve consciousness among basic schools.
Klíčová slova
marketing neziskových organizácií, image organizácie, komunikácia v neziskových organizáciách
Klíčová slova v angličtině
marketing in non profit organizations, image of organization, communication in non profit organizations
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky zaměřené na image neziskových organizací.
Proveďte analýzu a zhodnoťte celkovou image Ekocentra Čtyřlístek ve Zlíně.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení na zlepšení celkové image organizace.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky zaměřené na image neziskových organizací.
Proveďte analýzu a zhodnoťte celkovou image Ekocentra Čtyřlístek ve Zlíně.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení na zlepšení celkové image organizace.
Seznam doporučené literatury
[1] CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
[2] ČEPELKA, Oldřich. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec: Nadace Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6.
[3] HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[5] PERREAULT, William D.; McCARTHY, E. Jerome. Basic marketing: a global - managerial approach. Boston: McGraw-Hill/Irwin, 2002. 792 s. ISBN 0-07-252523-1.
Seznam doporučené literatury
[1] CAYWOOD, Clarke L. Public relations: řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 600 s. ISBN 80-7226-886-4.
[2] ČEPELKA, Oldřich. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec: Nadace Omega, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6.
[3] HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
[5] PERREAULT, William D.; McCARTHY, E. Jerome. Basic marketing: a global - managerial approach. Boston: McGraw-Hill/Irwin, 2002. 792 s. ISBN 0-07-252523-1.