Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku interní komunikace společnosti BORS Břeclav a. s.
Objasňuje zásady a způsoby správné interní komunikace. Provedený průzkum, který je zpracován pomocí dotazníkového šetření popisuje přednosti a nedostatky interní komuni-kace v uvedené společnosti. Vypracovaný dotazník odráží názory zaměstnanců společnosti na vedení a organizování interní komunikace a na způsoby předávání informací.
Na základě zjištěných a vypracovaných informací jsou společnosti doporučeny návrhy ve-doucí k systematickému zvyšování její schopnosti a efektivnosti předávání informací uvnitř společnosti.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s thesis is concentrated on problems of internal communication of the firm BORS Břeclav, Inc.
The thesis describes rules and methods of correct internal communication. The survey describes strong and weak points of internal communication of the mentioned company. The survey was carried out by a questionnaire. This questionnaire search shows opinions of the company staff about the internal communication and ways of getting information.
Based on the information acquired and processed, the author has made recommendations for the firm that will lead to a systematic improvement of its organization of internal communication and information transfer.
Klíčová slova
interní komunikace, informace, předávání informací
Klíčová slova v angličtině
internal communication, information, transfer of information
Rozsah průvodní práce
66 s., 12 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku interní komunikace společnosti BORS Břeclav a. s.
Objasňuje zásady a způsoby správné interní komunikace. Provedený průzkum, který je zpracován pomocí dotazníkového šetření popisuje přednosti a nedostatky interní komuni-kace v uvedené společnosti. Vypracovaný dotazník odráží názory zaměstnanců společnosti na vedení a organizování interní komunikace a na způsoby předávání informací.
Na základě zjištěných a vypracovaných informací jsou společnosti doporučeny návrhy ve-doucí k systematickému zvyšování její schopnosti a efektivnosti předávání informací uvnitř společnosti.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s thesis is concentrated on problems of internal communication of the firm BORS Břeclav, Inc.
The thesis describes rules and methods of correct internal communication. The survey describes strong and weak points of internal communication of the mentioned company. The survey was carried out by a questionnaire. This questionnaire search shows opinions of the company staff about the internal communication and ways of getting information.
Based on the information acquired and processed, the author has made recommendations for the firm that will lead to a systematic improvement of its organization of internal communication and information transfer.
Klíčová slova
interní komunikace, informace, předávání informací
Klíčová slova v angličtině
internal communication, information, transfer of information
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se interní komunikace firmy.
Analyzujte současný stav interní komunikace ve společnosti BORS Břeclav a. s.
Navrhněte doporučení ke zlepšení interní komunikace ve společnosti BORS Břeclav a. s.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se interní komunikace firmy.
Analyzujte současný stav interní komunikace ve společnosti BORS Břeclav a. s.
Navrhněte doporučení ke zlepšení interní komunikace ve společnosti BORS Břeclav a. s.
Seznam doporučené literatury
1. DONNELLY, J. H. jr., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M.: Management. 1. vyd. Praha: Grada a. s., 1997. stran 821. ISBN 80-7169-422-3.
2. FORET, M.: Marketingová komunikace: Získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2003. stran 275. ISBN 80-7226-811-2.
3. HLOUŠKOVÁ, L.: Vnitrofiremní komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. stran 104. ISBN 80-7169-550-5.
4. VEBER, J.: Management: Základy, prosperita, globalizace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. stran 700. ISBN 80-7261-029-5.
Seznam doporučené literatury
1. DONNELLY, J. H. jr., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M.: Management. 1. vyd. Praha: Grada a. s., 1997. stran 821. ISBN 80-7169-422-3.
2. FORET, M.: Marketingová komunikace: Získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2003. stran 275. ISBN 80-7226-811-2.
3. HLOUŠKOVÁ, L.: Vnitrofiremní komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. stran 104. ISBN 80-7169-550-5.
4. VEBER, J.: Management: Základy, prosperita, globalizace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. stran 700. ISBN 80-7261-029-5.