Tématem bakalářské práce je Motivace a její vliv na zákazníky v procesu nakupová-ní produktů a služeb společnosti Pavel Rychlík - hostinská činnost. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny k tématu motivace, jako vědního oboru s orientací na zákazníka, jeho potřeby, stimulační jednání a působící faktory, které ovlivňují jeho rozhodování při nákupu zboží a služeb.
V analytické části je provedena charakteristika podniku, analýza motivačních nástro-jů a konkurence. Hlavním bodem této části je výzkumný projekt, jehož úkolem je monitoring celkové spokojenosti současných zákazníků a odběratelů firmy. Tento projekt je založen na dotazníkovém šetření, kde na základě jeho vyhodnocení byly provedeny případná doporučení.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor work is the motivation and its influence on customers in the buying product proces and services of the Pavel Rychlík's company - inkeeper's trade.
In the theoretical part I elaborated literary sources to the topic of motivation as the branche of science with focus on the customers, their needs, promotional dealing and reacting factors which impress the determination during budget plan and services.
In the analytic part is the characteristic implements and competitive conduct. The main point in this part is the research design, its project is monitoring general satification of customers and subscriber of the company. This project is based on interview, where on the base of evaluation are some recommendations.
Klíčová slova
motivace; motivace zákazníků; motivační nástroje firem; marketingový výzkum; dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
the motivation; the motivation of customers;, the motivation tools of the company; the marketing research; questionnaire examination
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je Motivace a její vliv na zákazníky v procesu nakupová-ní produktů a služeb společnosti Pavel Rychlík - hostinská činnost. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny k tématu motivace, jako vědního oboru s orientací na zákazníka, jeho potřeby, stimulační jednání a působící faktory, které ovlivňují jeho rozhodování při nákupu zboží a služeb.
V analytické části je provedena charakteristika podniku, analýza motivačních nástro-jů a konkurence. Hlavním bodem této části je výzkumný projekt, jehož úkolem je monitoring celkové spokojenosti současných zákazníků a odběratelů firmy. Tento projekt je založen na dotazníkovém šetření, kde na základě jeho vyhodnocení byly provedeny případná doporučení.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor work is the motivation and its influence on customers in the buying product proces and services of the Pavel Rychlík's company - inkeeper's trade.
In the theoretical part I elaborated literary sources to the topic of motivation as the branche of science with focus on the customers, their needs, promotional dealing and reacting factors which impress the determination during budget plan and services.
In the analytic part is the characteristic implements and competitive conduct. The main point in this part is the research design, its project is monitoring general satification of customers and subscriber of the company. This project is based on interview, where on the base of evaluation are some recommendations.
Klíčová slova
motivace; motivace zákazníků; motivační nástroje firem; marketingový výzkum; dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
the motivation; the motivation of customers;, the motivation tools of the company; the marketing research; questionnaire examination
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literatury a formulujte podstatu motivace zákazníků.
Proveďte S.W.O.T. analýzu podniku se zaměřením na nákup produktů firmy Pavel Rychlík.
Vypracujte analýzu nástrojů motivace firmy.
Navrhněte stimulační nástroje k podpoře nákupu produktů firmy.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literatury a formulujte podstatu motivace zákazníků.
Proveďte S.W.O.T. analýzu podniku se zaměřením na nákup produktů firmy Pavel Rychlík.
Vypracujte analýzu nástrojů motivace firmy.
Navrhněte stimulační nástroje k podpoře nákupu produktů firmy.
Seznam doporučené literatury
PORVAZNÍK, J.: Celostný management. Bratislava: Sprint, 1999. ISBN 80-88848-39-9
HARVEY, CH.: Umění motivovat - cesta k úspěchu. Přel. J. Heger 1. vyd. Praha: Informatorium, 1992. Přel. Z Motivating for Success is ni Your Own Hands. ISBN 80-85427-23-0
HAGEMAN, G.: Motivace. Přel. K. Kvapil. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. Přel. z: The Motivation Manual. ISBN 80-85865-13-0
KOTLER, P.: Marketing a management.1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
NAKONEČNÝ, M.: Motivace lidského chování. 1. vyd. Praha: Academia, 1997. ISBN 80-200-0592-7
HAGUE, P.: Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8
FORET, M.: Marketingový výzkum-jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8
Seznam doporučené literatury
PORVAZNÍK, J.: Celostný management. Bratislava: Sprint, 1999. ISBN 80-88848-39-9
HARVEY, CH.: Umění motivovat - cesta k úspěchu. Přel. J. Heger 1. vyd. Praha: Informatorium, 1992. Přel. Z Motivating for Success is ni Your Own Hands. ISBN 80-85427-23-0
HAGEMAN, G.: Motivace. Přel. K. Kvapil. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. Přel. z: The Motivation Manual. ISBN 80-85865-13-0
KOTLER, P.: Marketing a management.1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
NAKONEČNÝ, M.: Motivace lidského chování. 1. vyd. Praha: Academia, 1997. ISBN 80-200-0592-7
HAGUE, P.: Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8
FORET, M.: Marketingový výzkum-jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8